A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Dacia » Lodgy (2012)

Lodgy 1.6 ambiance 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Dacia lodzsa, a guruló batyu

Szöveges ítélet

Kellett egy tágas, nem feltűnő autó, ami sok embert is el tud nyelni, ha kell.
És lett!
A tesztelők imádták, én is kíváncsi lettem rá. Nem vagyok a nagy újdonságok híve, a kiforrott technikák jobban izgatnak.
Nagyon nem bántam meg! Belül esztétikailag számomra semmi zavaró nincs, minden praktikus. Ami megtisztelő, hogy nem érzem folyamatosan: a (relatíve) kevés pénzemért odaöntöttek elém egy autóparódiát.
Gusztusos a műszerfal, nincs semmi csicsa, nagy ablakok és nagy tér(érzet).
Az én autómnak egy régebbi 1.6-os Megane-motor jutott. Pörgetni kell, a légkondi bekapcsolásakor letérdel, néha a hőségben előzéskor ki is kapcsolom, sokat fogyaszt, de amúgy nincs baja. Érzésem szerint nem is lesz. Nekem BIT-lábam van: (pedál: igen-nem), szóval nem kímélem. Autópálya 150-170 (nagyjából az a vége is), előzéskor vissza kell kapcsolni 5.-ből 4.-be, de megy rendesen. Szélérzékeny, megszoktam. Fék hátul dob, semmi gondom nem volt még vele. A futómű elektronikája szuper. Télen ónos esőben megmentette az életemet. Nem egy Focus, de teljesen korrekt.
Jó extrák: hátsó középső biztonsági övek mágnessel csattinthatók fel a tiszta kilátás miatt. Hátsó (sőt a harmadik!) üléssor is kényelmes, lábtér kimagaslóan jó. Rugózás, hasmagasság a magyar utakra ideális. Kasztnija könnyen sérül, vékony. Ülései meglepően kényelmesek, (165 kiló vagyok) alattam már nyöszörögnek, de ez nem a gyártó hibája.Kell bele egy könyöklő, első biztonsági övek bekapcsolása nehézkes. Lehajtott könyöklővel lehetetlen becsatolni.
Holttér kicsit nagy. "A"oszlop elviselhető szélességű.Nincs benne motor-hőmérséklet és külső hőmérséklet mérő.
Sebességhatárolója helyett jobb lenne egy tempomat. De akkor már egy Renault lenne. A motorháztető így is teleszkóppal nyílik. Az autó ajtói nagyobb erővel csukódnak.

Pozitív: Ár-érték kimagaslóan jó
Futómű biztonságot adó.
Helykínálat: magasabb kategóriákat is veri
Minőség: megfelelő
Megbízhatóság: 100%-os
Érzés: meglepően szerethető.

Ülések könnyen kiszedhetők, a harmadik üléssorban is el lehet férni. Mögé még fér egy kis csomag. Az ülések praktikusan variálhatóak. Gumimérete olcsó gumikat enged meg, az enyémben (7 üléses) csak defektjavító van, ennek nem örülök.

Más motorral biztos jobban húz és kevesebbet is fogyaszt.
Hifi: Kimagaslóan jó. (Nincs NAVIM)

Magyarországra mi kell még?
Alanyi jogon osztogatnám.

Hibalista

- semmi -

Ide hordtam szervizbe

Láng Kecskemét

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2014
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 65000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Mondeo Következő autója? Lodgy
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Dacia Lodgy 2012 (2012)

További ítéletek (12 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)