Dacia Lodgy
Szöveges ítélet
110ezernel jarunk vele. Amikor vettuk, ez volt a legolcsobb egyteru, eddig semmi baja nem volt, keveset fogyaszt es megfeleloen kenyelmes. Ezt vartuk az uj autotol es szerencsere nem kellett csalodnunk.
Kimondottan a 90Le dizel verziot akartam, bar azonos aron volt a 110Le is, de en, mernok leven, tartok a "modern technikatol" es nem is lenne szuksegem a plusz 20LE-re. A kocsi ereje celjainknak tokeletesen megfelel, minden fokozatban meggyozoen gyorsul esszeru fordulatszamokig. A takarekos es biztonsagos vezetes hive vagyok, ezert mersekelt tempoban jarunk vele, autopalyan is csak 110-zel. Igy a fogyasztas 4.7-5.0 kozott megall. Varosban gyakorlatilag nem hasznaljuk. Olajcserere 15ezrenkent viszem a 20 helyett. Ami kicsit hianyzik, az ket homero: a kulso es a hutoviz hofoka. Ezek potlasa is megoldhato (kulso be is van epitve, csak sw engedelyezni kell), csak meg nem volt kedvem foglalkozni vele. Tokeletesen bevalt a sebesseg korlatozo, ez egy biztonsagi tempomat. ha elveszed a labad a gazrol, elkezd lassulni az auto. A leggyakoribb kerdes gyerekesek szajabol, hogy "befer 3 gyerekules?" A valasz: Igen, de nem barmelyik harom. Amikor mi megvettuk az uleseket, elotte beleprobaltuk. Vettunk hozza muanyag csomagter talcat, ezt mindenkinek ajanlom, aki szokott koszosabb dolgokat cipelni. Gyari tetocsomagtarto is rendben van. A mienk 7 szemelyes, ritkan hasznaljuk, de ha igen, gyerekek kozott mindig nagy a veszekedes, hogy ki ulhet elsonek oda. Felnottnek is elmegy, de nalunk mindig van gyerek es ok ulnek oda. Ha nincs hasznalatban, a masodik sor moge van felhajtva. Ez nem olyan megnyero megoldas, mint a padloba hajthato, de a gyakorlatban nekem jobban tetszik. ha igazan sok helyre van szukseg, akkor egy mozdulattal kiemelheto, es maris rendelkezesre all az egesz csomagter.
Ha rajtam mulik, amig ilyen problema mentesen mukodik, nem valtunk masik kocsira. Sajnos azt nehez lenne megmondani, hogy meddig fogja birni, de remelem, hogy meg 10 ev vagy 200 000km belefer. Ezert nagyon figyelek a szervizelesre, es ha majd adodik, minden hibat rogton a jelentkezeskor azonnal orvosolunk.
frissites:
130 ezernel jarunk, megvan az elso hiba, lampakaocsolo. ez minden daciaba/renaultban elromlik a specialista szerint. csereltem egy bontottra, de szerintem az se fogja sokaig birni. nappal nem szabad lampat kapcsolni, hogy a hiba kesobb kovetkezzen be, eleg az alapvilagitas. azota igy jarok.
Hibalista
- lampakapcsolo
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2013 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 110000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Leon | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.4/10) |
