A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Dacia » Jogger (2021)

Jogger 1.0 110 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Családi futár

Szöveges ítélet

3 gyerekes kedvezménnyel vettem, így azt mondom ezt az árat megérte. Az enyém 110 lovas full extrás. Egy 2008-as Honda FR-V 2.2 CRDI-t cseréltem le erre, fejben azzal hasonlítom össze.
A Dacia nyilvánvalóan modernebb (érintő kijelző, automata segédek, kamerák, radarok, Blutooth, usb stb...). A modern cuccok meglepően jók benne, stabilan jól működnek, hasznosak (kivéve a holttér figyelő, annak szvsz nem sok haszna van, de csomagban volt).
Beltér, kidolgozottság terén rengeteget lépett előre a Dacia, de a 2008-as Honda ettől még kanyarban előzi.
Meglepően sok hely van benne, más kérdés, hogy 7 utasnál a csomagtér jelzés értékű marad. Azért 7 felnőtt férfit ne ezzel az autóval akarjatok hosszú távon fuvarozni! Néhány felnőtt, néhány gyerek viszont a világból is kiautózik vele.
Ha már autózás, benzin, 1000 ccm, 110 lóerő összevetve a dízel 2200 ccm 140 lóerővel. A Honda 1700 kg volt, ez 1200. Meglepően nem rosszabb a Joggerrel autózni. Kivéve, amikor 6-7 utas van benne, netán még tetőcsomagtartó is. Na, akkor van hogy emelkedős előzésnél kettőt is vissza kell váltani. Szeretek lendületesen autózni, lehet hogy másnak ez soha nem is lesz probléma. A Honda viszont a gőzmozdony nyomatékával pont ugyanúgy ment 6 utassal dugig pakolva is.
Fogyasztásától is féltem, de az se vészes. Ha nagyon könnyű lábú vagy városon kívül el lehet 5 liter körül bohóckodni vele. Autópályán 140 felett viszont tud 8 litert is fogyasztani.
19000 km-nél írom ezt az ítéletet (17.000 ment bele az első évben). Zömében városban volt használva, bár egy sok ezer km-es Balkán túrát is már túlélt.
A kettőstömegű lendkerék ment tönkre félelmetesen gyorsan, ezt garanciában cserélték. Most figyelem, remélem nem lesz tendencia, hogy 10.000-enként kettőstömegű lendkereket kell benne cserélni. 19.000 km-nél egyelőre semmi baja lendkerék problémának.
Ezt leszámítva eddig semmi baja nem volt, nem hagyott cserben. Lendkerék problémánál csak morgósabb, rázkódósabb a motor futása.
Összegezve, nem bántam meg a cserét, de nagyobb erősebb motort el tudnék benne képzelni.

Hibalista

- Kettőstömegű lendkerék 10.000 km-nél.

Ide hordtam szervizbe

Renault Molnár autóház Szeged

Értékelése: 3

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2023
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 19000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Fr-V Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Dacia Jogger 2021

További ítéletek (2 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)