A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Dacia » duster (2019)

duster 1,3Tce 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A Merci motoros Duster

Szöveges ítélet

Sokat vártunk rá, mivel a Merci motorosat akartuk.
Prestige felszereltséggel, meg mindennel, amit még bele lehetett kérni, kivéve a bőr belsőt, mert nem szeretjük.
Előzőleg két újonann vett Dacia Sandero Stepway-ünk volt (1,6i meg 0,9Tce), amikkel nagyon meg voltunk elégedve. Mindegyikbe 100-100 ezer km ment bele, gyakorlatilag meghibásodás nélkül.
A Duster minden motorvariánsú verzióját kipróbáltam, így egyértelművé vált, hogy a 130 vagy 150 LE-s Merci motorosat választjuk. Végül a 130 LE-set választottuk.
7 hónapja használjuk (6300 km) és maximálisan elégedettek vagyunk!
Sokkal jobb, komfortosabb, csendesebb, felszereltebb és elegánsabb, mint az elődei. A menetteljesítménye pedig nagyszerű! Ez a negyvenedik autóm 45 év alatt és a Trabitól a 200 LE-s BMW-ig sok féle volt. De ez az 1,33Tce 130 LE-s Mercedes-Nissan-Renault motor bizony igen meglepett a maga óriási nyomatékával és nagyon jól hozzápasszított 6 sebességes váltójával. Akkorákat gyorsít hogy eszméletlen!
Persze szép nyugodtan hajtva a 240 Nm nyomaték és a kitűnő váltó miatt, 3000-es fordulat fölé nem is pörög a motor, mert egyszerűen nincs értelme agyonpörgetni. 130-nál 2700-at forog a motor, igen csendes még az autópályán is.
A 150 LE-s verzió teljesítménykülönbsége egyáltalán nem érzékelhető. Kipróbáltam. Hogy végsebességben van 6 km/ó különbség az erősebbik javára, az meg teljesen érdektelen. Viszont bő 200 ezerrel drágább.
Eddigi átlagfogyasztás 7,5 l úgy hogy sokat megyünk autópályán. Csak országút - város kombináció pedig 7 literből megáll. Ez szerintem rendben van, hiszen egy SUV-ról van szó.
Apró negatívumok azért vannak. A távolsági reflektora meglepően gyenge! A tempomat kapcsolóját a kézifék mellé helyezni blődség volt. A hátsó ajtó nyitásakor a kalaptartó felemelkedése után vigyázzni kell, hogy az ember a homlokát ne vágja be az éles szélébe. No de ennyivel azért lehet együtt élni!
Csak ajánlani tudom azoknak, akik kokettálnak vele!

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Még nem volt szervizen.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2019
Kényelem (9) Használati időtartam év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 6300
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Sandero Stepway 0,9 Tce Következő autója? Ez sokáig marad
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Dacia duster 2019 (2019)

További ítéletek (9 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)