A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Dacia » Duster (2017)

Duster 1.6 SCe 4WD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szegény ember SUV-ja

Szöveges ítélet

Szalonból vásároltam, és még csak az első hónap tapasztalatait tudom megosztani.

Kezdjük az autó pozitív tulajdonságaival. Először is mindenen átmegy. Nem kell extrém dolgokra gondolni, de felüdülés volt vele először végigmenni a Hungárián, hogy nem kellett azt figyelni melyik kátyúnál mekkorát csattan a futómű. A Duster a 17-es felniken szépen kisimítja az utat. Azért persze érezni, hogy mi van alattunk és megkockáztatom, hogy nagyobb sebességnél hajlamos is elpattogni kicsit, de a kocsiban ezt minimálisan érezni csak.

A beltér szerintem egész jó, nekem nincs panaszom rá, valószínűleg mert eddig se bőrbevonatú, faberakásos műszerfalakhoz voltam szokva. A gyárilag betett navi elég jó, indítás után telefon szinte azonnal csatlakozik is, lehet hívást indítani/fogadni, bármit lejátszani a telóról vagy akár usbről. Tárólóhelyek is jó helyen vannak, kényelmesek. Amit már írtak mások is, hogy a tempomat gombja nevetséges helyen van, a kéziféknél, de az ember egyszer megjegyzi és utána úgyis kitapogatva kapcsolja csak ki és be. A másik bosszantó dolog a kormánygombok kivilágításának hiánya, amit az olcsóságnak tudok be, vagy legalábbis annak, hogy meg lehessen magyarázni, hogy ez miért nem magasabb kategóriába tartozó autó. Aztán ott van még az ülés, amiről előttem már írták, hogy nincs oldaltartása. Szerintem semmilyen tartása nincs, tényleg olyan, mintha beülnék egy retró szivacs fotelba, amin lehet csúszkálni jobbra balra kanyarodáskor. Annyira azért persze nem vészes a helyzet, de az ülés egyértelműen gyenge pontja az autónak.

Az autót vezetni egyébként elég kellemes, mivel 4x4-es, 6 sebességes váltója van, aminek az egyese tényleg csak terepre kellhet az embernek. A váltó jól kapcsolható, bár kicsit hosszúak az utak. Ami meglepő és nagy előnye az autónak, az a fordulékonyság. Engem mindig meglep, hogy egy ekkora böhöm nagy autóval olyan helyen is meg tudok fordulni, ahol egy kisebbel nem menne, csak tolatás beiktatásával.
A benzinmotor egyébként átlagosnak mondható, a 114 ló szerintem elég egy átlagos használatra, ha az ember nem akar sietősen vezetni. Ez az autó egyébként nem is arra lett tervezve, 100 fölött elkezd nőni a fogyasztása, 90-100 körül viszont 7 literrel is simán beéri.

Hibalista

- Még semmi.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2019
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 8
Megbízhatóság (8) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Fiesta ST Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Dacia Duster 2017 (2018)

További ítéletek (8 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)