A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Dacia » Duster (2010)

Duster 1.6 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Várd meg az újat...

Szöveges ítélet

Duster 1.6 115 LE SCE 2015-2016

Ami rossz benne:
-A fényezése vékony, könnyen karcolódik.
-A kipufogó rendszer 1-2 évesen igen rozsdás.
-A tetőkorlát nagyon vastag, gyakorlati haszna nincs, kevés csomagtartó jó rá.
-A duda nagyon hülye helyen van, régi megoldás, az index végében.
-Az ülések rövidek.Nyikorognak, mozognak kicsit.
-A belső műanyagok nagyon bazáriak.
-Hővédő üvegezés nincs, vékony.
-A klíma gyenge ( azt is leírom miért: mert amikor eléri a 8 fokot egyszerűen kikapcsol, majd felmelegszik 10 fokra ismét bekapcsol, 8 fok ismét ki, és így tovább. 8 fok alá nem hűt, ha ki lehetne venni belőle ezt az érzékelést jó lenne, de biztos direkt ilyen..., de így nem hatékony, van de szinte nincs is.)
-A bőrkormányos kormány nagyon vékony, rossz a fogása.
-A hőfokszabályzó gombok gagyik, nappal nem látod hova van állítva.
-Motor hőfokmérő nincs.
-A szőnyegek, de inkább a csomagtartóé, annyira bolyhosodik, hogy az első porszívózás után olyan mintha 10 éves lenne a kocsi.
-A kerekek nem olcsók rá. 215/65 R 16 és mivel gyárilag egy nyári gumival jön ki, amire rá van írva a M+S ezért azt hiszi mindenki ez négy évszakos. Pedig nem, nyári, csak terep cucc. Amikor meg venni kell gumit, felnivel, akkor befigyel 150.000 ezer Ft.
-A benzines váltó, a sima 5 sebességes, az valami förtelem. Gyárilag olyan szar, hogy szégyen. Akadós, nyers darabos.Aki kitalálta az kérem üljön bele,jó mélyen!!! Minden más váltó szuper, de ez szar!
-A váltónak nyelestengely hangja van, újkora óta. Ez ilyen mondják. És tényleg. Nem zavaró de hallható. A Renault Clio-nak is mondják, de nem vigasztal.
-Újkorban kicsit büdös.
-A tükör állító gombok kicsit hülye helyen vannak.
-Alapvetően belülről elég kicsi.
-Az 5. sebesség hosszú, városban használhatatlan.
-Nehéz lemosni a tetejét.
-Az elektromos dolgok -ablaktörlő, ablakemelő- néha lassúak, ez azért van, mert a generátort legtöbbször akkor tölti, amikor motorfékben van az autó, így amikor 12 V-on üzemel az ablakemelő meg a törlő, akkor csak vánszorog, lassú, de amikor töltés van és 13-14 V-on kapja az energyt, akkor rendesen hasít. Na ez idegesítő.
-A start stop gomb állandó kikapcsolása fárasztó. Alapból mindig bekapcsolt állapotban van. Utálom.
-Melegben nyekereg az ajtó kapaszkodó behúzó.
-A központi kijelző egyszerre csak egy infót ad, nyomkodni kell a többi infóért.Pedig lenne hely.


Ami jó az autóban:

-Jó nagy a csomagtartója. 475 liter
-A fényezés bár vékony, elég szép egyenletes, nem narancsos.
-Kényelmes rugózás.
-Az ülések rövidek, de kényelmesek puhák, a háttámla jó.
-Egyszerű kezelés, kevés elromlási hiba.
-A motor láncos, kellően erős. Fogyasztása 7 liter városban, nem hajtva.Ha kell megy is, igaz akkor nyomni kell neki.
-Olcsó alkatrészek, ha kellenek.
-Magas üléspozíció, kellő átlátás az úton.
-Padkaveszély, fekvőrendőr, úthibák nem gond.
-Annyira nem hangos, nekem kellően halk utastér.
-A nagy gumik ellenére halk futómű.
-Terepképességek nagyon jók, 2Wd ellenére is.
-Jó hangszórók. Kellemes rádió, sok funkció.
-Nincs olajfogyasztás, ha jó olaj van benne.ELF 5w40 - 5w30
-A külleme egész jó, a nagy sárvédő domborításokkal.
-Visszagurulás gátló - de ez 2017-ben alap
-Komfort index- 2017-ben alap
-Nem annyira borulékony mint gondoltam. A kanyarokban néha csúszkáltam is, de azt, hogy borulna nem éreztem soha.Pedig a napellenzőn van egy borulásra figyelmeztető piktogram is.


Szóval vegyes autó, de rajongani érte nehéz. Használati cikk. A régmúlt technikával, ami nem biztos, hogy baj.
Alapvetően drága szerintem.
Az új modellel a hibák többségét javítják, de akkor is csak alap autó lesz, és drágulni is fog.

Nem rossz márka a Dacia, de kissé igénytelen. 2017-ben kissé kevés.Használtan jó vétel lehet, de újonnan nem éri meg...talán az új modell jobb lesz, és az alapabb verziók is élhetőbbek lesznek.

Ha azt nézem, hogy a Duster 1.6 motorral metálfény pótkerék 3,5-3,7 milla, akkor inkább megéri egy Renault Clio kombi 1.2 Alize.
Igaz a motor kisebb, de akkor is jobb, és olcsóbb is sokkal. Fenntartása is jobb. Élhetőbb autó.

Igazából nagyon kevés embernek kell a Duster. Aki használja, annak a 20% használja ki a tényleges adottságait. A többi csak divatterepjárót lát benne olcsóért újonnan. Persze aki használja rendesen, annak viszont nagyon jó vétel is lehet. Én nem használtam. Így csak városba használni, kissé luxus egy ekkor autót.

Amúgy eddig csak azok fikázták a Dacia márkát, akiknek szarabb régibb rongyabb autójuk volt. Akinek jobb drágább van, az érdekes nem szarozza. Érdeklődik iránta, és max. kimondja nem venne ilyet, de nem szarozza.

Hibalista

- Csomagtér zár.

Ide hordtam szervizbe

Fóti szerviz, kedves jó csapat.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2015
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Dacia Duster 2010 (2010)

További ítéletek (30 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)