A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Dacia » Duster (2010)

Duster 1.2 Tce Duster 2014-es modell 

Az ítélet értékelése
4,7(3 db)

Megbizhato tars

Szöveges ítélet

A rancfelvarrot Duster igazabol az altalam kigondolt Octavia helyett lett valasztva, felesegem kampanyolt mellette, es az utananezes es kiprobalas utan vegul egy 1.2 Tce Artic modellt vasaroltunk. Az elethelyzet jelentos valtozasa miatt kiderult hogy megis jobb lett volna amit elozetesen gondoltam, de a jovobe nem lattunk, igy ezt mint tenyezot nem is vezem figyelembe a Duster megitelesenel :)
Maga a jargany nem okozott csalodast, megbizhato, az uleslahajtassal hatalmas rakterenek mar joparszor hasznat vettük. Hosszu tavon, sztradan is kenyelmes, 12-16 oras utakra is alkalmas (2+2 före), koszonhetoen a jokora belso ternek, es annak, hogy az ülesei meglepöen ergonomikusra sikeredtek.
Az bizony igaz hogy az oldaltartasa minimalis, es eleg rovid az ules, viszont, es nekem ez a lenyeg, igen hosszu, a fent emlitett 12-16 oras utakon is kello utazasi komfortot nyujt. Ezeknek az utaknak ~ a felet vezettem, es szunetekben nem csak kiestem az autobol, hanem mozgaskepes maradtam, az autoban töltött idö hosszahoz merten meglepö mertekben, nyak, hat, vall sem zsibbadt, fajt, holott ez joval dragabb autokban nem egyszer elofordult.
Ezt ugy lehet jobban ertekelni, hogy nem vagyok kicsi (190/100), fiatal sem (50 sajna kozelebb mint 40). A leghosszabb, oda es vissza is 16,5 oras utakon 4-5, 15-20 perces megallo volt csak, tehat lett volna ido hogy teljesen elgemberedjek.
Szoval ez nekem hatalmas pirospont, mert hiaba nem derektamaszos borules, valamit nagyon jol eltalatak az ules kialakitasanal.
A masik erdekes tema a felszereltseg. A vezetesrol gyakran csak a figyelmet elterelo, es azt nem segito extrak hianya nalam mas megiteles ala esik mint a profi autoteszteloknel, mert epp elegge zavar amikor a berautokban neha ugy erzem magam mintha pilota lennek, szoval a mindenfele kütymüsz hianya, amit hibanak tartanak sokan, nekem pozitivum. Az jarulekos hatas mar csak, igy a meghibasodas eselye is kisebb . Aki tehat a mindenfele elektronikaert es hi-tech kiegeszitoert odavan, annak a Duster rossz valasztas.
Az 1.2 Tce motor elönye, hogy meg ECO modban is olyan dinamikus, hogy az akar lampanal indulasnal, akar elozesnel kello gyorsulat biztosit (nyilvan nem egy Porsche-val összevetve). A fogyasztasa is igen jo- ha az ember nem akar hosszasan sztradatempoban autozni, mert ez nem a Duster erossege. Mit jelent ez bovebben? Ha beerjuk 100-110-es tempoval, akkor 6 l alatt tarthato a fogyasztas ami nem rossz ertek, sportos vezetesnel, 130 feletti temponal a hatar a csillagos eg, szerintem akar a duplajat is fogyaszthatja a kocsi, „koszonhetoen“ a rossz formatenyezo okozta legellenalasnak. Na de ez sem rejtett hiba, elore tudhato, aki sokat utazik sztradan ezzel a modellel, az vagy keszuljon a nagy fogyasztasra, vagy szanjon ra elegendo idot. Pontos erteket itt nem tudok mondani, kevesszer szaguldoztam a Dusterrel 150-el, de akkor nem is neztem mit fogyaszt, ott az ido volt a tenyezo.
Akadnak bosszanto aprosagok, ezt a különbözö tesztoldalakon barki elolvashatja, van olyan amit egy ev utan sem tudtam meg megszokni. No de ezzel együtt tudok elni, föleg hogy az arahoz kepest mit tud, a sokat emlegetett ar/ertek aranyat nem veletlenul szoktak kiemelni.
A 18 000 km alatt mi hibasodott meg, mit költötttem a kocsira? Volt egy olajcsere (20 000-nel lenne az elsö, de ezt a periodust sokallottam), valamilyen szoftverkompatibilitasi gond a radio es a mobil között, ill. a tolatoradar meghibasodasa, ez utobbiak meg ingyenesek voltak. Ennyi problema szerintem böven belefer.

Hibalista

- A mobil es a radio kozott kompatibilitasi problema lepett fel, a szerviz altal javasolt valamilyen alkalmazas ingyenes letoltese utan ez megszunt. - - A tolatoradar elromlott kb. 10 honap utan, uj autorol leven szo ingyen javitottak.

Ide hordtam szervizbe

Autó Triplex Dél-Pest

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2014
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 18000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 18000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Astra Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Dacia Duster 2010 (2010)

További ítéletek (30 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)