A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Dacia » Duster (2010)

Duster SD 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

Falusi útkirály

Szöveges ítélet

Az autó kinézete és magassága tetszett meg. Benzines autót vettem és csak első kerék meghajtást. Az alaphoz kértem légkondit, első ködlámpát, állítható kormányt és ülést és alap fehér színében jól is néz ki. Autórádiót nem adtak alapként. Az elején bejáratásnál az autó elég lomhának tűnt, aztán úgy 10 000km-től kezdett jobban húzni. A kipufogó átmérője kicsinek tűnik, egy kis opelos hangot ad. A szélvédő jobb aljánál a kaszni néha zörög,s időnként terepes döccenőknél hátul egy kis hang -de ritkán, időnként döccenőként van egy kis hang jobb elől -de erre nem jöttek rá. Az alsó vezetékvédő az alvázon csak egy műanyag lap, ami így könnyebben sérülhet. 100 km felett könnyen megugrik az autó, ezért gyorshajtásra figyelni kell. Az autó a nagy hóban és földes úton jól teljesített, puha rugózású, az ülések kemények és főleg hosszú távú vezetésre jók. Én teljesen hátratolom az ülést, így már kicsit előre kell hajolni, kicsinek észlelem kissé a szélvédő magasságát. Alapvetően jók a benyomásaim az autóról, nagy a beltere is, bár kívülről nagyobbnak látszik, széles autó, gépi autómosóba figyelni kellett a beállásra. A fogyasztása nálam 7-7,5 liter volt eddig. Most van benne 22 000km. Kb 10 0000km-nél olajat cseréltem, 20 000km-nél volt a kötelező szervize. Szerintem egy egyszerű, megbízható autó, ami a megerősített felfüggesztéseivel a magyar utakra kiválló. A kerekek 16-osak. Hátrány hogy négy évszakos gumival adták el, így idővel azt nyári gumival kell kiváltani,amellett, hogy téli gumi szettet is kellett vennem. A terhelést jól bírja és alapvetően egy strapabíró autónak tűnik. Érdemes volt megvenni.

Hibalista

- Kétszer elromlott a szivargyujtója, illetve e hiba miatt ment ki egy biztosíték.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2011
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 22000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Ford Orion Következő autója? Dacia Duster
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Dacia Duster 2010 (2010)

További ítéletek (30 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)