A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Dacia » Duster (2010)

Duster 1.5 dCi Arctic 4x2 107LE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Családi bakancs

Szöveges ítélet

Soha nem hagyott cserben és mindenhova elvitt. Mondjuk 4x4-nek való (mélyen felázott saras vagy csúszós és meredek) terepet sehol nem vállaltam be vele, főleg az alföldi bakhátas vagy nem járt magas növényzetes, illetve a dalmát kőkibúvásos makadámutak miatt vettem.
Viszonylag rövidek és kemények az ülései, de hosszabb (500 km<) folyamatos vezetésnél sem fárasztóak.
Autópályán a nagy légellenállása miatt viszonylag sokat fogyasztott (7-8 liter), városban és országúton viszont volt, hogy bement 5 liter alá a fogyasztás (igaz, nyáron és kis forgalomnál). A legjobb fogyasztásokat szerb olcsó gázolajjal mértem, legtöbbet prémium üzemanyagokból fogyasztott. Mindig csak a komputer fogyasztási adatait néztem.
130 km/h-nál ezzel a váltóval 2800 körül volt a fordulatszám, de inkább a szélzaj volt a hangosabb, mint a motor.
Az ESP miatt a jobb első kerék felől minden egyes elinduláskor furcsa kattogó hangot adott, ennek állítólag így kell működnie.
A két, garanciában cserélt filléres alkatrészen kívül nem volt vele gond, teszi a dolgát, remélem az új tulajdonosánál is.

Hibalista

- Termosztát 81 foknál nyitott, a hűtési rendszer meg erősre tervezett. Így hidegben (jellemzően 5 fok alatt) nem érte el az üzemi hőmérsékletet (85 fok), így a motorvezérlés 1-2 literrel több gázolajat adagoltatott, mint kellett volna. Csere után már 83 fokon nyitott, de még így is sokszor visszaváltással ki kellett húzatni, hogy a 85 fokot legalább egyszer elérje. - A termosztát a többlet-fogyasztáson kívül más gondot nem okozott. - Olajgomba egy idő után olajnyomás-problémát jelzett. Csere megoldotta.

Ide hordtam szervizbe

Dacia Szabó Érd

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2011
Kényelem (4) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 80000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Grande Punto MJET Következő autója? CX-5
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Dacia Duster 2010 (2010)

További ítéletek (30 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)