A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Dacia » Duster (2010)

Duster 1.5 dCi exception 

Az ítélet értékelése
4,3(3 db)

Álruhás ár-érték bajnok

Szöveges ítélet

Tisztelt (netes) Érdeklődők!

Mindenekelőtt megjegyzem, hogy ez az első autóm, amelyről úton-útfélen (parkolóban, autómosónál stb)érdeklődnek, kérdezgetnek barátok, vadásztársak, ismerősök és teljesen ismeretlenek(!) is szép számmal; talán kísért a múlt és az előítéletektől nehezen szabadulunk...(jómagam is kb.: 1 évig rágódtam a : ...tényleg egy dacia-t akarok..(?) kérdésen) ...de eldőlt a kérdés ÉS NAGYON KELLEMESEN CSALÓDTAM (eddig). Értékelés:

Külső:
Pozitívumok: az autó eleje szerintem nagyon jól sikerült, hátulról kicsit már egyszerűbb viszont arányos és fekete-metál színben mutatós is; összességében szép az autó. A kf felnik és az ezüst színű dekor elemek nem olcsó hatásúak. Kényelmes apróság a teleszkópos motorházftető.
Amin még lehetne javítani: a hátsó lámpák formája és a rádió antenna, amelyik szerintem túl hosszú, viszont jó, hogy állítható.

Belső:
+ : könnyű beszállni, állítható az ülés és a kormány magassága, nagy a tér (a hátsó lábtér is!), nagy a csomagtartó, rugalmas a csomagtérfedő, nagyon jól belátható az autó, kézre áll a váltó, a rádió, amelynek van kormány mellett is kezelő-panelje.
- : a vezetőülés lehetne kicsit hosszabb ülőlapú, de nem vészes, hosszú távon is kényelmesek az ülések csak nem célszerű a támlát nagyon dönteni, furcsa, de megszokható, hogy az ülés magassága csak tehermentesítéssel együtt emelhető; a szellőzés-klíma kezelői kicsit mélyen vannak; a bőrülés napon nagyon fel tud forrósodni;

Motor (teljesítmény): a régóta, már több renault típusban jól bevált 1.5 dCi erősebb verziója (81kW) hajtja az autót: tökéletesen, hibátlanul; teljesen megfelel az autóhoz ez a motor, nem versenyautó, de nem is ez a szerepe, ha kell tartósan bírja a 150-s tempót, de 130-ig kifejezetten halk és ekkor még a fogyasztás sem lépi át a 7 litert, egyébként normál használat mellett 6.5 az átlag; családdal és tele csomagtartóval folyamatosan klímázva autópályán 7 fölött evett ami szerintem egy ekkora autótól elfogadható (anno a nejem kis 1.1-es seicento sportingja is képes volt ennyit inni sztrádán);A 6-os váltó 1-s fokozata nagyon rövid, többször (sík terepen) 2-essel indulok és kanyarodásoknál is elég a 3.;
- : ...nem tudok rosszat írni...

A használhatóság: szerintem az ár-érték mellett ez az amiben verhetetlen a duster, mivel a "jó" magyar utakat nagyon jól bírja, kényelmesen suhan át a kátyú-tengeren és ha kell a terepviszonyoktól függetlenül elvisz bárhová (kis túlzással, mivel még nagyon durva terepre nem vittem, de nem is akarom, pedig állítólag azt is megoldaná...)
... sportvadászként többször voltam már könnyebb-nehezebb, száraz és dagonyás földutakon, eddig talán egyszer kellett bekapcsolnom a 4x4-et (túlzott óvatosság és kíváncsiságom miatt) utóbb úgy gondolom feleslegesen; nem mellesleg megnyugtató, hogy a vezető szabályozhatja a hajtást (2WD, automata összkerék vagy fix 4x4 )ami több jóval drágább SUV - ben sem biztosított opció ...

ÖSSZESSÉGÉBEN: SZERINTEM A DUSTER A MA MAGYARORSZÁGON KAPHATÓ ÚJ AUTÓK KÖZÜL ÁR-ÉRTÉK ÉS HASZNÁLHATÓSÁG VALAMINT PRAKTIKUM BAJNOK; CSALÁDOSOK, TERMÉSZETJÁRÓK, VADÁSZOK, HORGÁSZOK IDEÁLIS VÁLASZTÁSA

Hibalista

- Az autó szalonból történő elhozatala óta (1,5 hónapja) még semmi probléma nem volt, nem romlott el semmi az autóban.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2011
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 6500
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? clio Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Dacia Duster 2010 (2010)

További ítéletek (30 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)