A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Dacia » 1300, 1310, 1320, Liberta, Berlina (1969-2004)

1300, 1310, 1320, Liberta, Berlina 1410 Sport Coupe 

Az ítélet értékelése
4,7(3 db)

Szereny Sportkocsi

Szöveges ítélet

1986-ban nagyaszuleim Daciat akartak vasarolni, viszont igen csak sokat kellett varakozni ra. Akkor jott a hir,hogy van egy uj szeria ugynevezett Sport Dacia, amire nem kell varni, viszont joval dragabb is (talan meg egy negyed annyiba kerult). Igy lett csaladi auto a ket ajtos Sport Dacia.. 4szemelyes leven , nem volt sok hely benne hatul, talan igazabol egy felnottnek sem volt kenyelmes a hatso ules. Gyerekkent eleg jo volt 3unknak is. Mar akkor csodaltam a szaguldo piros paripat, mindig is vagytam ra ,hogy vezethessem. Egyszer meg frontalis balesetet is szenvedtunk. ket felnott elol, 3 gyerek hatul, szerencsesen ep borrel uszta meg mindenki.
Rendesen karban volt tartva, garazsolva volt, mignem le nem bontottak, ugyhogy az utolso 3evben mar a szabadban tartottuk. Amikor megszereztem a jogositvanyt, fel oraval kesobb mar a volan mogott izgultam , vegre egyedul az autoval .
Leirhatatlan elmeny volt, feledhetetlen emlekeket hagyott meg nekem.
Megtanultam rajta az auto mukodesi elvet, szereleset, vezeteset mindenfele szamitogepes rendszer nelkul , akar hoban- fagyban. Nem beszelve a kalandos csajozos elmenyekrol. Az autot mindenki megcsodalta, egyszer meg egy 4ev koruli gyerek is odakiabalt,hogy "heee apu, ez ket ajtos!!" Ritkan akadtam el vele utkozben, de 5-10 perces hibaelharitas utan mindig vigan gurultunk tovabb. A motorblokk 1410 cm3 ,viszont a fotengely az 1310es Daciakbol volt , igy porgosebb auto kerekedett belole. Szepen ugrott a maga 60 loerejevel. A gyari 155km orat sohasem ertem el, de 135ot szepen ment. Nekem felejthetetlen emlek marad, nem csak azert mert az elso autom volt.

Hibalista

- Altalaban az elektromos alkatresze, mint lampa, ablaktorlo, relek, akku tolto onindito. Fekek, feltengely, hutes, ajto zarak.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1986
Kényelem (10) Használati időtartam 23 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 101000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? Mustang Shelby GT500
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Dacia 1300, 1310, 1320, Liberta, Berlina 1969

További ítéletek (119 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)