Szekus, a sprinter
Szöveges ítélet
1989-ben az Erzsébet királyné úti telepen 24.000 Ft-ért vettem. Megsajnáltam, egyetlen ép karosszéria eleme sem volt.Színe : fehér, sárga, kék és z?ld / nem elemenként, hanem össze-vissza/. A zöldet valószinüleg korongecsettel vitték fel rá.
Elindulva meglepetés ért. Úgy gyorsult, mint egy rakéta. Zöldr?l indulva világmárkákat alázott. Bicskei úton megnéztük, és a következ?ket leltük benne: R TS hengerfej, DELCO osztófej, dupla Mikuni, spéci vezértengely. Imádtam, annak ellenére, hogy kb 500 km-enként kellett AC pumpát cserélni,mert a bütyök leköszörülte az emel?t. /A csomagtartóban 4-5 bontóból származó AC volt mindíg tartalékban/ Kézi méréssel 10.4-et gyorsult. A váltóból 1 nap alatt elfolyott a betöltött olaj többsége, de a 2 féltekn?ben maradt mennyiséggel kit?nöen m?ködött.
3 gyönyör? év elteltével azért kellett exportálni, mert elfogytak a küszöbök és a padlólemez. A 4 ajtó és a tet?lemez összetartó ereje nem kecsegtetett egy eredményes m?szaki vizsgával.Nosztalgiával gondolok rá.
Hibalista
-
-
- AC pumpa - sorozatosan
- küszöbök
- padlólemez
Ide hordtam szervizbe
régi bicskei
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1974 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 90000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Lada Samara, késöbb Opel, majd Honda |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
