Sátán a román autóipartól
Szöveges ítélet
5 sebességes autó a hazai piacon! ASzt hiszem nem én voltam az egyetlen, aki 1988-ban elájult ettől a szövegtől az Autósélet lapban. Autó úgy is kellett, a pénz megvolt rá: hát legyen. Sokan intettek, ne tegyem, de nem hallgattam rájuk és megvettem.
Az első héttől kezdve gond volt vele, nem működött a fordulatszámmérő, kontakthibás volt a világítás, recsegett a sebességváltó stb. stb. persze ettől még megy az autó, de mi lesz később, ha már most ez van??
Sajnos nagyon sokszor cserbenagyott vidéken és külföldön is, tény persze, aránylag kényelmes és szép autó volt, de ez nem nagyon vigasztalt, ha nem tudtam vele elindulni.
Másfél év után szépen elkezdett mattulni a fényezés, ráadásul nem egyenletesen, hanem minden elem másként. A fenéklemez úgy szétrozsdásosott, ahogy a 25 éves VW bogaram se nézett ki alulról. Szétment a teljes fékcső, a hűtő, a motorral folyton gond volt, többször kellett a dugattyúkhoz nyúlni. Hála Istennek 89-ben Bécsből meg tudtam venni egy 1 hetes peugeot 309-est, ami kicsit megnyugtatott: azért még autókat is gyártanak a világban.
Hibalista
- Egyszerűbb felsorolni, mit nem kelett cserélni. Mindenesetre: komplett sebességváltó, kuplung, dugattyú, mindenféle csövek, a teljes hátsó fékrendszer, elektromos tábla és még ki tudja mi minden amire már nem emlékszem.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 21013 | Következő autója? | Peugeot 309 D |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (1.5/10) |
