Rozsdás, a h? útitárs
Szöveges ítélet
Az els? 0 km-es kocsim volt. Nem kellett újra összerakatni a néphittel ellentétben.Igaz, mire a Merkur telepr?l hazaértem vele, nem volt h?t?víz a rendszerben, mert román barátaink elfelejtették meghúzni a cs?bilincseket.Olyan dolgokat kellett cseréltetni rajta, amit más keleti kocsikon soha. pl m?szerfalat, karburátort, kormánygépet.Az autó ennek ellenére megbízható volt, 5 évig használtuk, rengeteget mentünk vele, soha nem hagyott ott. Felment a Grossglocknerre, ami 3300 méter. Igaz a f?tést ki kellett nyitni, lefelé pedig fütölt és b?zlött a fék, de megjárta.Kényelmes volt, isteni a rugózása. 5 év alatt 2 motorgenerál volt rajta, a blokkot már nem cseréltettem a repedés miatt, azt 2 komponenses ragasztóval kívülr?l bevakolták, így is elment. A végén belekeröült a pb. gáz is akkor még svarcban, azzal is jó volt, bár egy Velorex is jobban gyorsult.5 év után tért vissza oda ahonnan jött, akkor szó szerint kivásárolták alólam, pedig még el sem akartam adni.Jó árat kaptam érte. Ja és a kasztni. Nem véletlenül csak "Rozsdásnak" hivtuk. Mindent egybevetve , nem volt olyan szörny?, mint ahogy azt sokan írják.
Hibalista
- minden
Ide hordtam szervizbe
Miskolci út
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 110000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.4/10) |
