Román sportkocsi
Szöveges ítélet
Ezt szulinapomra kaptam volt, nagy csaladi veszekedesek utan (a szuleim kevesnek lattak a 2 ajtot), mint kiderult egy TSZ szolgalati kocsijakent kezdte, aztan egy sofor vette meg - hat elegge kopott volt. Mindenekelott egy felujitassal kezdtuk, igy nem volt annyi baj, de nagy poen volt mikor a hegyekben jartunk es tul sokat tankoltunk, a benzin meg felszivargott a csomagtartoba (felul lyukadt ki a tank). Egyebkent nem az eredeti ulesek voltak benne, hanem egy Oltciteit szereltek at, hogy az ember ne verje a tetobe a fejet... Sokan azt irjak, hogy ilyen rossz meg olyan rossz a Dacia, de ez engem barhova elvitt es haza is hozott (peldaul joparszor eljartam a haverokkal egy regi udulohelyre, ahova egy kb. 12 km hosszu aszfaltmentes szerpentin vezetett- es egyszer sem hagyott ott)
Hibalista
- rohadtak a lemezek, kilyukadt a tank (gondolom, hogy az elozo tulaj tul nehez dolgokat rakott a csomagtartoba, mert felul lyukadt ki), gyujtas- eloszto, karburator (sok-sok dugulas), felfuggesztes, valtorudazat
Ide hordtam szervizbe
egy nyugdijas szerelo ismeroshoz, egy parkoloba
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 110000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 1500 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Dacia 1310 TLX, majd Skoda Fabia 1.9 SDI |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.8/10) |
