A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Dacia » 1300, 1310, 1320, Liberta, Berlina (1969-2004)

1300, 1310, 1320, Liberta, Berlina 1,3 TLX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Román Renault legó

Szöveges ítélet

Kényelmes, nagy román legó, "páratlan" minQségq összeszereléssel. MielQtt a Merkúr teleprQl elhozhattuk volna, a gépházfedélzárat és a fQfékhengert ki kellet cserélni helyben. A telepet elhagyva, de még a várost nem, a gázpedál beszaladt padlóig, motor alapjáraton. A bowdent szorító csavar kiesett. hosszú keresgélés után a porlasztó alatti tálcán megleltük és onnan már egyvégtében megtettük a hazavezetQ utat. ElsQ héten a csomagtérzárat is ki kellett cserélni, így már 4 kulcs lifegett a kulcstartón, de a jobb elsQ ajtót még mindig csak belülrQl lehett nyitni-zárni. KésQbb a sebváltó lemez tört el, az 1-est nehezen vette, alkatrész nem volt beszerezhetQ ezért hegesztették, kb 10-szer mert a hegesztés mellet mindig újra eltört. Természetesen a féltengely csere is megvolt, garidQn kívül. Az 1 év garanciális idQn túl megtanította, hogy nem kell minden kis hibával elszaladni a szerelQhöz, meg lehet oldani otthon is. a törQdést meg is hálálta újabb kis hibával. Egyszer úgy mentem haza, hogy egy csavarhúzóval zártam rövidre a lápakapcsoló csatlakozóit, mert a kapcsoló szétugrott, helyben és sötétben nem tudtam javítani. leszedtem a burkolatot és bedugtam a csavarhúzót, de végig fogni kellet, mert ha elengedtem nem érintkezett rendesen, hatalmasakat szikrázott. Mindez mert nem volt benne tehermentesítQ relé, így a csavarhúzó majnem elfogyott mire hazaértem. Egyszer a tanksapkazárba tört bele a kulcs, így egy darabig a csomagtartóba a kiszerelt szintjelzó úszó helyén keresztül lehetett tankolni.
A kényelme az akkori vetélytársaival szemben királyi volt, hatalmas, lapos csomagtérrel.
Kár, hogy ilyen silány anyagokból, ilyen rosszul volt összerakva, mert szerintem igen jó autó lehetett volna. A sok hiba ellenére egyszer sem hagyott az úton, pedig Olaszországot is megjárta egyszer.
A második törésteszt után törötten eladtuk.

Hibalista

- motorházfedélzár, fQfékhenger, féltengely, sebváltó tartó lemez, ajtó és csomagtartó zárak,

Ide hordtam szervizbe

helyi afit

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1989
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Renault Clio
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Dacia 1300, 1310, 1320, Liberta, Berlina 1969

További ítéletek (119 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)