Román Renault legó
Szöveges ítélet
Kényelmes, nagy román legó, "páratlan" minQségq összeszereléssel. MielQtt a Merkúr teleprQl elhozhattuk volna, a gépházfedélzárat és a fQfékhengert ki kellet cserélni helyben. A telepet elhagyva, de még a várost nem, a gázpedál beszaladt padlóig, motor alapjáraton. A bowdent szorító csavar kiesett. hosszú keresgélés után a porlasztó alatti tálcán megleltük és onnan már egyvégtében megtettük a hazavezetQ utat. ElsQ héten a csomagtérzárat is ki kellett cserélni, így már 4 kulcs lifegett a kulcstartón, de a jobb elsQ ajtót még mindig csak belülrQl lehett nyitni-zárni. KésQbb a sebváltó lemez tört el, az 1-est nehezen vette, alkatrész nem volt beszerezhetQ ezért hegesztették, kb 10-szer mert a hegesztés mellet mindig újra eltört. Természetesen a féltengely csere is megvolt, garidQn kívül. Az 1 év garanciális idQn túl megtanította, hogy nem kell minden kis hibával elszaladni a szerelQhöz, meg lehet oldani otthon is. a törQdést meg is hálálta újabb kis hibával. Egyszer úgy mentem haza, hogy egy csavarhúzóval zártam rövidre a lápakapcsoló csatlakozóit, mert a kapcsoló szétugrott, helyben és sötétben nem tudtam javítani. leszedtem a burkolatot és bedugtam a csavarhúzót, de végig fogni kellet, mert ha elengedtem nem érintkezett rendesen, hatalmasakat szikrázott. Mindez mert nem volt benne tehermentesítQ relé, így a csavarhúzó majnem elfogyott mire hazaértem. Egyszer a tanksapkazárba tört bele a kulcs, így egy darabig a csomagtartóba a kiszerelt szintjelzó úszó helyén keresztül lehetett tankolni.
A kényelme az akkori vetélytársaival szemben királyi volt, hatalmas, lapos csomagtérrel.
Kár, hogy ilyen silány anyagokból, ilyen rosszul volt összerakva, mert szerintem igen jó autó lehetett volna. A sok hiba ellenére egyszer sem hagyott az úton, pedig Olaszországot is megjárta egyszer.
A második törésteszt után törötten eladtuk.
Hibalista
- motorházfedélzár, fQfékhenger, féltengely, sebváltó tartó lemez, ajtó és csomagtartó zárak,
Ide hordtam szervizbe
helyi afit
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Renault Clio |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.1/10) |
