A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Dacia » 1300, 1310, 1320, Liberta, Berlina (1969-2004)

1300, 1310, 1320, Liberta, Berlina 1310 Téelix 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Renaultescu Romanescu

Szöveges ítélet

Trabant után vettem, 2 évesen, szétszedtük, összeraktuk és 3 év alatt 70 ezret mentem vele. Jól fogyasztott, jól ment, 140 utazó ötödikben, és a világ egyik legkényelmesebb els? ülései voltak benne, azt szerettem. Mivel megvételkor szinte másodszor is összeszereltük, nem sok bajom volt vele, nem több, mint a haverok ladáival vagy skodáival, a rozsda sem ette meg, mert garázsban volt és lealvázvéd?ztük rendesen, meg m?anyagdobok és kész. Jól ment, nagyon bivaly motorja volt, olyan, amit az egyik csajom 25 évvel kés?bb tervezett Twingójában újra felismertem csilingel? hangjáról, most vagy a Twingi volt elmaradva, vagy ez volt akkoriban korszakalkotó. Szóval jópár külföldi utat megtettem vele, sohasem hagyott cserben, ha pedig igen, azt diszkréten jelezte el?re és akkor is közel az otthonhoz. Kedvencem a kátyúkisimító tehetsége volt, persze kanyarban megbosszulta magát a lágy futóm?, szerettem még a hangját és azt, hogy némely, akkor már megjelen? nyugati "csodát" simán legyorsult. Persze eljárt felette az id? és amikor keleti szomszédaink kereskedelmi vénával megáldott egyénei átjöttek hozzánk és sorra állították meg a dácsiásokat, eladtam, mert jó pénzt adtak érte. És ami azóta soha sem történt meg velem, sírtam egy picikét, sajnáltam a kocsit, meg a szép élményeimet. A jó dolgok ellenére volt az autón néhány elmebeteg megoldás, amit csak a dácsián láthattatok, ilyen például az irányjelz?karon lév? duda, a bovdenes-csévél?s lámpamagasságállítás, a szegecsekkel rögzített talpas csapszeg, a h?t?vizes uborkásüveg, a gyárilag tömítetlen f?téscsap, vagy a váltórudazaton meggyengül? gumikocka, ami miatt az ötödiket nem lehetett kapcsolni.
De szerettem és kész, és nem adtam volna oda egy hasonló korú és állapotú zsigáért vagy skodáért. Legfeljebb egy rönótizenkettesért, amit akkor már 20 éve nem gyártottak....

Hibalista

- Fékmunkhenger
- Gyújtás
- F?téscsap
- Talpascsapszeg
- ablaktörl?motor

Ide hordtam szervizbe

Lacika

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Lacika tesója

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1991
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 15000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 601 Következő autója? Fiat Brava
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Dacia 1300, 1310, 1320, Liberta, Berlina 1969

További ítéletek (119 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)