A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Dacia » 1300, 1310, 1320, Liberta, Berlina (1969-2004)

1300, 1310, 1320, Liberta, Berlina 1310 TLX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nyugati kényelem Keleten

Szöveges ítélet

2004 telén vásároltam egy szentesi Skoda-kereskedésben ,ahol beszámított autóként hagyta ott előző tulaja.Rögtön első útján,amikor fölhoztuk Pestre kb.150 kilométer után elkezdett rángatni a kocsi, mint később kiderült a bezintankból gyártástechnológai problémák miatt ujjnyi darabokban vált le a festék-és a rozsda-ami bejutott a karburátorba, dugulást és rángatást okozva.Természetesen a benzinszűrő cseréje is indokolttá vált.Amikor ezt sikerült orvosolni, akkor alapjáraton történő leállásokat kezdett produkálni a kocsi.Ennek oka az alapjárati csavar hiánya volt,hogy ezt a karburátor szétszedése, avagy megintcsak gyártási pontatlanság okozta, nem tudni.Produkált még néhány meglepetést az autó, például 80 -as tempóról való fékezésnél elrepültek a fejtámlák, vagy említhetném azt is,amikor éjszaka maguktól kigyulladtak a fényszórók.
És most néhány szót a kocsi erényeiről is.Eszméletlenül kényelmes volt,nekem például nagyon kézreesett a könyöklő a bal egyes pozicíóban .Masszívak és jó minőségűek voltak az ülések, kitűnő a műszerezettség, mely a fordulatszámmérőn kívül tartalmazta a voltmérőt(!),és az olajnyomásmérőt(!) is.Ne feledjük a TLX a merkuros idők egyik álomautója volt( a Skoda 120 GLS és a Lada 2107 mellett).Gyárilag ötgangos volt a váltója, amely egyébként kifogástalanul műkődött,hatalmas volt a csomagtartója, volt már hátsó ködlámpája is.Személyes kedvencem volt a gyári felni, amely szerintem gyönyörű volt, formára bármilyen alufelnivel felvette a versenyt.Sajnálatos volt ugyanakkor viszont, hogy az automata öveket és a hátsó biztonsági övet sajnálták belőe a gyáriak, ellentétben pl. a sminktükörrel.A benzintank, amelyről már eset szó, 50 literes volt, ez kompenzálta a szerénynek nem mondható, de amúgy átlagos fogyasztást.Különben remekül gyorsult, jó néhány alap-Astrának,Golfnak,Escornak okoztam meglepetést vele.
Amikor már kezdtünk volna összebarátkozni,kaptam egy ajánlatot rá,és az autó hamarosan Erdélybe költözött.
Konklúzió:nem volt rossz autó,de még jobb is lehetett volna, ha a hanyag gyártástechnológia nem keseríti meg a vele töltött amúgy édes perceket.

Hibalista

- Karburátor alapjárat csavar,benzinszűrő, bezintank

Ide hordtam szervizbe

Ismerős

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Imerős

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1989
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 186000
Megbízhatóság (4) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 120 GLS Következő autója? Renault 18
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Dacia 1300, 1310, 1320, Liberta, Berlina 1969

További ítéletek (119 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)