A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Dacia » 1300, 1310, 1320, Liberta, Berlina (1969-2004)

1300, 1310, 1320, Liberta, Berlina 1310 Break 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Nem, nem, soha - román autót!

Szöveges ítélet

Els? és utolsó román autóm. Mikor eladtam sokkal jobban örültem, mint mikor megvettem. (Azt hiszem a Merkur és valamennyi tulajdonos is ugyanígy golndota.)
Egyedül az ülései emlékeztettek kultúrgépkocsira. Franciásan lágy rugózása megpakolva a hátsó sárvéd? gumi koppanásával járt, így folyamatos morgó hangot adott, amikor egynél több személy utazott benne. Fényszórói elvakították a szembejöv?ket, akik anyáztak is rendesen. Sajnos minden m?szaki vizsgán (az els?n is) kormányösszeköt? gömbcsuklót és fékbetéteket kellett cserélni. (Néha azon kívül is.) Mindenhol le tudot robbanni minden el?zetes hibajelenség nélkül, a legváltozatosabb okokból. Legtöbbször az elektromos berendezéseivel volt baj. A karosszérián kívül. Az ugyanis életveszélyesen átrozsdásodott hat éves korára - a padlólemez és a küszöb elváltak egymástól, így ki lehetett látni köztük. Félelmetes volt 80 km/h-nál a látvány. Mikor eladtam, a próbaúton halálfélelmet hozott rám leend? román gazdája, aki bár tudta mibe ül, 80 km/h sebességgel húzatta a kocsit a piros lámpától 80 méterre. Azt hittem, nem tudunk megállni. Még élek. Igen nagy ráfizetéssel adtam el kb. a vásárláskori árát megfelezve. Én jártam jobban.

Hibalista

- Karosszéria (tet?t kivéve), futó- és kománym?, illetve azok gumi alkatrészei, generátor, akkumulátor, a fényszóró "megvakult", minden izzó és biztosíték (táblával együtt), üzemanyag- víz- és olajszivattyú, gyújtógyertyák (teljes sor), kipuffogórendszer, els?- és hátsó ablaktörl?motor, ajtózárak, kárpitok, ablakemel?k.

Ide hordtam szervizbe

Szabó Sándor karosszéria lakatos "mester", Szandasz?l?s. Nagyon sokáig és nagyon csúnyán dolgozott. (Persze ittasan én is csúnyán dolgoznék, csak hát én munka helyett nem iszom.) Viszon legalább az árai t?rhet?ek.

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

Nánai László autószerel? mester, Szolnok.
Ha megmondom mit szeretnék megjavíttatni, megjavítja. De csak azt. Ha a hibát nem veszem észre ? sem. Drágán dolgozik.

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1987
Kényelem (6) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 90000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Lada VAZ 2102 Következő autója? Lada VAZ 2107
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Dacia 1300, 1310, 1320, Liberta, Berlina 1969

További ítéletek (119 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)