A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Dacia » 1300, 1310, 1320, Liberta, Berlina (1969-2004)

1300, 1310, 1320, Liberta, Berlina 1410 tlx 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nem FERRARI, de mindig elvitt mondenhova

Szöveges ítélet

Hát az első Daciámat 2005-ben vettem kényszerből, de vehettem volna jobbat is mert akkor meg tehettem volna, de mint kezdő vezető nagyon is megfelet egy 20 éves autó, tanulni nagyon jó volt, de sokkal több lett belőle mint tanuló autó. Mindenhova vele kellett menjek és napról napra gyűltek a kilométerek és azzal együtt a hibák is. A legelső hosszú útam vele kényelmetlen volt, mivel esküvőre mentünk 5-en, mindenki kiöltözve és menet közben egy nagy vihar kellős közepén találtuk magunkat, azzal nem is lett volna semmi baj, csak annyi, hogy annyira rohadt volt az alja, hogy perceken belül az utastér megtelt vízzel, ami bokáig ért, kellemetlen eset volt, mindenki vízben ült. Aztán kezdődtek a negyobb hibák is, de ezeket mindig kijavítottam nem kis pénzért sokszor, de soha nem tudtam egyenesen menni vele az úton, nagyobb sebességnél már nagyon rázott, üvöltött a motor meg minden, egy esetben pedig fékezés közben kiesett a jobb első lámpám, mert ki volt rohadva az is és nem volt ami tartsa. Egyszer égett le kuplungtárcsa egészen, de szerencsémre mikor már teljesen megált a kocsi, kb 100 méterre voltam egy szervíztől és ott rögtön kicserélték, de ez is a szerencsének mondható, mert ha a nagy semmi közepén jártam volna vele, lehet, hogy ott is hagytam volna örökkre. Mivel nekem első autóm volt egyben szerettem is meg utáltam is mivel mindig valami felütötte a fejét, de mára már szét lett szedve de még egyes darbjait még őrzőm suvenírként mint pl. a számtábla, kormány. Végül is a jó öreg román szerencsételnséggel tanultam meg vezetni, ezért nem tudom utálni annyira mint kellene, de a második autom is Dacia de már jóval fiatalabb és kényelmesebb, nincs annyi probléma vele és még a víz sem folyik be az utastérbe.

Hibalista

- minden ami romlandó, eddig már a vételár kétszeresét költöttem rá

Ide hordtam szervizbe

több helyen is voltam

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 1988
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 250000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 1310 tx Következő autója? 1410 tlx
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Dacia 1300, 1310, 1320, Liberta, Berlina 1969

További ítéletek (119 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)