A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Dacia » 1300, 1310, 1320, Liberta, Berlina (1969-2004)

1300, 1310, 1320, Liberta, Berlina TX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Mókás öreglány

Szöveges ítélet

mikor megvettuk 1 gyonyoru hofeher szepseg volt mondhatni zsir uj allapotban 8) piros pluss belsovel muborszaggal stb... aztan hasznalni kezdtuk es jo magyar modjara csak akkor nyultunk hozza hamar veres volt a torka...nem sejtettuk h ez a tipus mennyire erzekeny a teli utviszonyokra es a korroziora eppen ezert mar az 1. ev utan jelentkeztek a kissebb rozsdasodasok jelei. amig nalunk volt osszesen ha jol emlexem 3 szor vegeztem a motorjan total generalt mert ugye amig gurult minek nyultam volna hozza ..rendkivul lelemenyes auto kezdo autoszereloknek ajanlom mert mokas kis kocsi nem lehet uncsizni mellette... ha jol ossze van rakva a vas akkor idealis csaladi auto merth alkatresz ktge minimalis polo 12000 ert vettem bele a gyari dugoszettet gyuruvel plussz ftg csapagysoral 8) ami hibaja a motornak van az a tomitesek gyatrasaga jellemzoen a szelephazfedel tomitese eleg ratyin van megoldva, de hala a LockTite tomitopasztanak az a problema is tokeletesen orvosolhato...tovabba megjegyeznem h a magyar utviszonyok mellett a futomuvek alkatreszei eleg gyorsan tonkremennek mint pl gombfejek, gardancsuklok sotobo sajnos csak utangyartott alkatresszel javthatok amire ha van is gari max az ujabb csereig tart azaz nemtobb mint 1 evig...eddig birja 1 atlagos dacia futomu 8) viszont a valtohoz hozza sem kellett nyulnom, azt nagyon jol eltalaltak, azt leszamitva h a tx es modellhez siman befert volna meg 1 hosszu fokozat 5.nek ... a tlxes valtot azert nem ajanlom bekombozni a vasba mert azzal viszont plussz 1,2 L el megno az etvagya ..egyertelmuen mas autora van hangolva.
fekek: nna az elso 10000 km en nem volt veluk gond, haraprak rendesen aztan h miert meg nemtom lecsokkent a fekhatas...valszeg a hatso korben keresendo a prablem , gondolom a dobfekek mar csak ilyenek...ratyik 8) utobb idoben mar a 3. "intezett" 2 eves muszaki utan mar inkabb a motorfek volt a mervado, mivel a fekdugattyu a tomitogyuru elhasznalodasa utan hol beallt es akkor tudjatok mivan, holmeg frocskolte a fekolajat, dehat az sem szamitott mert a lenyeg az volt h guruljon a vas..
utobb idoben mar ugy kepzeld el h 1 "bivalyeros" motorral szerelt ratyi kasznival fek nelkul rohangaltam , nos az az idoszak volt az amikor is elsajatitottam par olyan vezetestechnikai trukkot, fogast amit 1 abssel felszerelt hightech nyuuuz autoban talan sosem kellett volna, ez mondhatni jopar kozlekedesi szituacioban a segitsegemre volt ... nameg azt a feeelinget sem adja vissza mas auto 8) ooo mi maradt meg a vegere...jah persze szamadatok pl.:
fogyi: orszut6.5 varos8...8.5 vegyes 7...7.5 L,100km
owerspeed: frissen osszerakott mocival (kevesebb mint 5000km) 155km per ó
amugy 145 km per o
szerettem a vasat mert mindenki cinkelte h milyen xar meg minden de en ennek ellenere ugy erzem h annak az autonak "lelke" volt 8) (sosem hagyott cserben .....volt ugy h pont az autosbolt elott 200 m el repult el a generator ekszij...ja amit meg hulyesegnek tartottam h a generator es a vizpumpa kozos ekszijon van...sok autogyarto alkalmazza ezt mondjuk nem ertem miert nem tudjak megoldani h a vizpumpat villanymoci hajtsa... na mind1 lehet h mar masok megoldottam ...8) nah ennyi
bye
swad

jaaa es megvmi ha meg 1szer lenne ilyen autom tuti h a legszurohazat lecserelnem vmi korszerubbre 8))

Hibalista

- futomu total general,
- kaszni,
- onindito..volt h evente 2szer is 8)
- tomitetlensegek a hutesrendszereben..csovek huto stb
- motorkopasok

Ide hordtam szervizbe

sajat kezuleg szereltem,mert mazohista wok 8)))

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1984
Kényelem (7) Használati időtartam 10 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 45000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 250000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 1000MB Következő autója? BMW320i
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Dacia 1300, 1310, 1320, Liberta, Berlina 1969

További ítéletek (119 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)