Mókás öreglány
Szöveges ítélet
mikor megvettuk 1 gyonyoru hofeher szepseg volt mondhatni zsir uj allapotban 8) piros pluss belsovel muborszaggal stb... aztan hasznalni kezdtuk es jo magyar modjara csak akkor nyultunk hozza hamar veres volt a torka...nem sejtettuk h ez a tipus mennyire erzekeny a teli utviszonyokra es a korroziora eppen ezert mar az 1. ev utan jelentkeztek a kissebb rozsdasodasok jelei. amig nalunk volt osszesen ha jol emlexem 3 szor vegeztem a motorjan total generalt mert ugye amig gurult minek nyultam volna hozza ..rendkivul lelemenyes auto kezdo autoszereloknek ajanlom mert mokas kis kocsi nem lehet uncsizni mellette... ha jol ossze van rakva a vas akkor idealis csaladi auto merth alkatresz ktge minimalis polo 12000 ert vettem bele a gyari dugoszettet gyuruvel plussz ftg csapagysoral 8) ami hibaja a motornak van az a tomitesek gyatrasaga jellemzoen a szelephazfedel tomitese eleg ratyin van megoldva, de hala a LockTite tomitopasztanak az a problema is tokeletesen orvosolhato...tovabba megjegyeznem h a magyar utviszonyok mellett a futomuvek alkatreszei eleg gyorsan tonkremennek mint pl gombfejek, gardancsuklok sotobo sajnos csak utangyartott alkatresszel javthatok amire ha van is gari max az ujabb csereig tart azaz nemtobb mint 1 evig...eddig birja 1 atlagos dacia futomu 8) viszont a valtohoz hozza sem kellett nyulnom, azt nagyon jol eltalaltak, azt leszamitva h a tx es modellhez siman befert volna meg 1 hosszu fokozat 5.nek ... a tlxes valtot azert nem ajanlom bekombozni a vasba mert azzal viszont plussz 1,2 L el megno az etvagya ..egyertelmuen mas autora van hangolva.
fekek: nna az elso 10000 km en nem volt veluk gond, haraprak rendesen aztan h miert meg nemtom lecsokkent a fekhatas...valszeg a hatso korben keresendo a prablem , gondolom a dobfekek mar csak ilyenek...ratyik 8) utobb idoben mar a 3. "intezett" 2 eves muszaki utan mar inkabb a motorfek volt a mervado, mivel a fekdugattyu a tomitogyuru elhasznalodasa utan hol beallt es akkor tudjatok mivan, holmeg frocskolte a fekolajat, dehat az sem szamitott mert a lenyeg az volt h guruljon a vas..
utobb idoben mar ugy kepzeld el h 1 "bivalyeros" motorral szerelt ratyi kasznival fek nelkul rohangaltam , nos az az idoszak volt az amikor is elsajatitottam par olyan vezetestechnikai trukkot, fogast amit 1 abssel felszerelt hightech nyuuuz autoban talan sosem kellett volna, ez mondhatni jopar kozlekedesi szituacioban a segitsegemre volt ... nameg azt a feeelinget sem adja vissza mas auto 8) ooo mi maradt meg a vegere...jah persze szamadatok pl.:
fogyi: orszut6.5 varos8...8.5 vegyes 7...7.5 L,100km
owerspeed: frissen osszerakott mocival (kevesebb mint 5000km) 155km per ó
amugy 145 km per o
szerettem a vasat mert mindenki cinkelte h milyen xar meg minden de en ennek ellenere ugy erzem h annak az autonak "lelke" volt 8) (sosem hagyott cserben .....volt ugy h pont az autosbolt elott 200 m el repult el a generator ekszij...ja amit meg hulyesegnek tartottam h a generator es a vizpumpa kozos ekszijon van...sok autogyarto alkalmazza ezt mondjuk nem ertem miert nem tudjak megoldani h a vizpumpat villanymoci hajtsa... na mind1 lehet h mar masok megoldottam ...8) nah ennyi
bye
swad
jaaa es megvmi ha meg 1szer lenne ilyen autom tuti h a legszurohazat lecserelnem vmi korszerubbre 8))
Hibalista
- futomu total general,
- kaszni,
- onindito..volt h evente 2szer is 8)
- tomitetlensegek a hutesrendszereben..csovek huto stb
- motorkopasok
Ide hordtam szervizbe
sajat kezuleg szereltem,mert mazohista wok 8)))
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1984 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 10 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 45000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 250000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 1000MB | Következő autója? | BMW320i |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
