Kit Car
Szöveges ítélet
Amikor megvettem 10l/100km-es fogyasztása volt. Nem tudta senki megcsinálni. Közben át let alakítva LPG üzemre is. Történt egy kis baleset is és gazdaság totalkár let belőle. Szétszedtük a motort és akkor láttuk, hogy 2db hüvely repedt volt. Kicseréltük a 4 hüvelyt , dugót meg amit kellett utána probléma nélkül üzemelt. Ekkor kezdtem átépíteni kívül belül. Kapott még kardáncsuklós féltengelyeket, az első rugók cserélve lettek rövidebbekre. Hátulra az első rugók kerültek röviditve. vastagabb kereszt stabilizátorok kerültek elöre és hátra. Szereltünk még bele sport vez.tengelyt is. Ekkor már a kis 1289 ccm-es motor a 4 sebességes váltóval tudta a 160 km/h-át. Az autópályán teszteltem. A Fiat Tipo utasai meg is lepődtek, hogy mi az ami villog nekik, mert utban vannak. :) Ezután került bele az R18-as 5 sebességes váltója. Közben alufelnit is kapott 165/65*13-as gumikkal. Megjárttuk vele Németországot. Rengeteget csavarogtunk az országban vele. Azután bövült a család és eladó let. Megvették. további képek: http://plenter.atw.hu/dacia.html
Hibalista
- Futómü alkatrészek, meg néha ez az. :)
Ide hordtam szervizbe
Magam csináltam.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 11 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 25000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 200000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Dacia 1300 | Következő autója? | Renault Laguna 1.9 DTi Break, Renault 5 GT Turbo |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |