A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Dacia » 1300, 1310, 1320, Liberta, Berlina (1969-2004)

1300, 1310, 1320, Liberta, Berlina 1,3 GLX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Keskeny, hosszú, pocsék

Szöveges ítélet

Zsiguli után beleülve kényelmes, de rendkívül igénytelen kinézet? bels? tér. Zsigulihoz képest pontosabb úttartás, csendesebb, de er?tlen motor; nem túlzott fogyasztás.
Gyakorlatilag minden elromlott rajta-de már az els? 20...50 ezer km alatt.
A legfelháborítóbb a kocsiszekrény korrózióvédelme; ráadásul folyton beázott, így már a második-harmadik évben kezdett szétrohadni. Az ajtókat bármely másik Dacia kulcsa nyitotta...szerencsére nem volt olyan perverz autótolvaj, akinek pont ? kellett volna.
A légtechnika és f?tési rendszer kétségbeejt? volt, gyakorlatilag alig volt szélvéd? páramentesítés.
Külön csoda a termosztát, gyakorlott szerel?k is rosszul szerelték fel és nem termosztált az istennek se, amíg saját magam rá nem jöttem a titkára.
A kezdetben kellemes ülések rövidesen behorpadtak, a szivacs elporladt; a m?szerfal szétrepedezett...egyszóval, csak azokban az ínséges id?kben nevezhettük autónak. Tisztességes alapanyagokból, rendesen összerakva szerethet? lett volna. Az alkatrészellátás kibírható és kedvez? árú volt...olyanok is voltak a cseralkatrészek.
8 éves kora után második kocsi volt, kevésszer használtuk.

Hibalista

- MINDEN!
- Pl. termosztát (többször), fékrásegít?, féltengely, sebességmér?, zárak, gyújtáskapcsoló, küls? lámpaburák, ülések, f?fékhenger (2x), fék munkahenger (elrepedt!!!); h?t?, vízszivattyú, ablaktörl?motor és rudazat, kulungbowden, minden gumialkatrész kitágult és/vagy efolyósodott; az elektromos csatlakozók 6,3*0,8 hüvelyei maguktól kitágultak és leestek a késérintkez?r?l (ez miatt én is követtem el ökörséget, mert nem jelezte a kis lámpa a motorolaj szintet, aminek totális motor tönkremenetel lett a vége--tudom, megnézhettem volna a nívópálcát is...), kézifék huzalozás, stb.

Ide hordtam szervizbe

A szerviz színvonal is illeszkedett az autóhoz...nem árulom el, hogy melyik, mert mindegyik!

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1986
Kényelem (6) Használati időtartam 16 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 96000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Lada 1200 Következő autója? Nissan Bluebird Diesel 5 ajtós (használt) már régen!
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Dacia 1300, 1310, 1320, Liberta, Berlina 1969

További ítéletek (119 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)