A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Dacia » 1300, 1310, 1320, Liberta, Berlina (1969-2004)

1300, 1310, 1320, Liberta, Berlina TX 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Jó volt az ide akkoriban

Szöveges ítélet

Mivel régen volt és én kicsi voltam, csak annyira emlékszem, hogy a szüleim nem fogadták el nagyapám tipp-topp 1200-es ladáját új gumikkal, mert annak szaga van belül. Ki érti, ki nem.

Vettek Dacia 1310-et. TX modell, fordulatszámmér? nélkül.

Mindenki mondta, hogy így lesz rossz, úgy lesz rossz, annyira nem lett rossz. Voltak kisebb-nagyobb hibák, de hát Magyarországon a 90-es évek elején jó volt az. Nagy baj sosem volt vele. Pontosabban egyszer volt, amikor apukám egyoldalúan kontakthibásnak min?sítette az olajnyomás hiányát jelz? fényt, és továbbment. Annyi is volt a motornak, de ezt ne a románok számlájára írjuk.

Jó drágán, de helyre rakták, onnantól nagyszer?en m?ködött, jobban, mint el?tte.

Egy id?ben az indexkart a tövénél kellett nyomni, hogy indexeljen. Majd letört. Ekkor belenyomtunk egy csavarhúzót, és indexeltünk azzal.

Önindítót, meg mittudom én már mit kellett benne cserélni, de sosem volt egy nagy dráma. Kipufogó többször is lerohadt róla, de nem volt túl drága.

Én is vezettem (apám el?tt ülve, parkolóban), kényelmes volt, nagy, Olaszországot megjárta becsülettel 5 személy plusz csomagok, ágynem?, stb.

Én szerettem. Üléseit számba véve az Opel Omega CD, na az hoz annyit kényelemben, mint a Dacia hozott.

Igaz, hogy sosem érezte úgy az ember vezetéskor, hogy egyetlen autót vezet. Mintha a hátulja külön utakon járt volna. De összességében követte az elejét, szóval nagy baj nem lett bel?le. Volt mindennek ötven kilométer holtjátéka, de azt akár rugalmasságnak is nevezhetjük.

Evett elég szépen, de ment is.

Mikor egészen elrohadt, megpróbáltuk beszámíttatni egy újabb Opelbe. Mire beértünk vele a telepre, eltört benne a sebváltókar.

Végül valami román vette meg némi pénzért, meg akart adni érte egy tányérkészletet. Visszautasítottuk. Mármint a tányérokat, a pénz maradt itt, az autó meg ment. Hüpp hüpp, lehet, hogy most is fut valahol a Kárpátokon túl.

Hibalista

- Apám tartotta fenn, ? fizette, ? járt utána, szóval igazából nem tudom.

Ide hordtam szervizbe

Átlag szerel?, jól értette a Daciat.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 19
Kényelem (10) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 130000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Következő autója? Opel Vectra
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Dacia 1300, 1310, 1320, Liberta, Berlina 1969

További ítéletek (119 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)