Ipari kuka sz*r
Szöveges ítélet
Hát! Ekkora kuka szart még életemben nem láttam! Amikor megvettük, néhány kilóméter után már vontathattuk is haza.
Használtan vettük. Namost az els? nagy hibája az az volt, hogy a kedves el?z? tulajdonos nem rakott bele fagyállót, és a blokk úgy ahogy volt szétrepedt. Nah ez egy blokkcsere. Az ajtózárak förtelmes szarok voltak, ugye a kopott román szerszámokkal készített gyárilag elvetemedett ajtóktól mit is várnánk. Fényezés????????? az mi? A kormány szorult, a féltengelyek sorban haldogáltak, a lámpákat cserélgettük.....
Még ez az új blokk is hamar meghalt ami benne volt, pedig nem hajtottuk. Városban vitte a nyolcvanat, de csak padlógázzal, vidéken ugyanez. 80 volt a vége. A fékek. Egyszer fékeztünk egyet, akkor teljesen elszállt a fék. A kézifék meg elszakadt. Maradt a motorfék, de hát egy ekkora tutbófospisztoly motor mit fékezzen? Mindent egybevéve, örültünk amikor jött pár román egy zsigulival, és rúddal elvontatta a messzi messzi távolba. Ameddig a miénk volt apám örjöngött, és rúgdalta, mindig azt mondta "betolom a gazba, és fölgyújtom" . A Trabantunk ennél sokkal korrekteb járm? volt! Hát vissza is sírtuk rendesen!
Hibalista
- A billen? lámpakeret, féltengelyek többször is, egész blokk, felfüggesztések, zárak, fékek!, mittomén... ennek minden baja volt már...
Ide hordtam szervizbe
otthon szereltük, meg jöttek a szerel?k.
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1982 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | 601s | Következő autója? | mindegy, csak ne dacia és ne renault! |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (1.4/10) |
