Gordini utánzat
Szöveges ítélet
Életem els? autója volt 92-94 között használtam. Sokan nem hittek a szemüknek amikor autópályán 160-as tempónál levillogtattam ?ket. Ugyinis ez az autó tutira meg volt csinálva, 1600-os Renault motor ( R18-ból 841-es ) 2db Solex karburátorral kb. 110-120 LE teljesítmény? volt, 7500-ig forgatható, Gordini festéssel, Michelin 175/60R13 MXT, 5,5" Gordini felni. A váltó sajnos nem nagyon bírta ezt a teljesítményt 3 év használat alatt 2 váltót evett meg.
Érdekesség: sebesség adatok
1.55
2.100
3.135
4.165
5.180 felett ui.eddig volt az óra skálázva
A gyorsulása 0-100 között kb.10sec
A fogyasztása egy kicsit sok volt,a Solexekkel átlag:13-14
A normál szívócsonk+Weber 32DIR karbival átlag:8
Hibalista
- A karburátorok szinkronizálása, javítása, váltó, fék, futóm?
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 13 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Renault 5GTT |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
