A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Dacia » 1300, 1310, 1320, Liberta, Berlina (1969-2004)

1300, 1310, 1320, Liberta, Berlina 1310 TLX Break 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Egyszerűen csak AZ AUTÓ

Szöveges ítélet

Az autó 1989 januárjában vette meg a Faterom, zsír új volt, és tképpen Keletnémetországba szánták. A bejáratás után rögtön le is padlózta, ment is 140-et úgy, hogy 5 felnőtt és 3 gyerek volt benne (igaz kicsit felelőtlenség volt), de ment. Én 1998-ban kaptam meg a kis kombit. Azelőtt is vezetgette, de ezután... Elvitt és hazahozott mindenhonnan, egyszer hagyott úton, de akkor is én voltam a hibás, nem volt nálam pár filléres csereaélatrész. Mindig akkor állt le, amikor már a feladat teljesítve volt. Hazavitt, kipakoltam, aztán még elugrottam volna valamelyk haverhoz, és akkor már nem akart indulni. Szóval lelke volt. Olyan helyekre mentem vele, ahová már csak a terepjáró vagy traktor ment el. Bele lehetett pakolni majd. egy tonnát is, emiatt aztán egy hátsó rugót és a két hátsó lengéscsillapítót kellett benne kicserélni a kb 17 év alatt amíg nálunk volt. Rohadni k...vára rohadt, többször bádogoztuk, egyszer főtengelyt és 2-szer motort cseréltünk benne.
Haverom Jettáját (1.6d) simán otthagyta, és egyszer majdnem kifogtam egy 1500 Ladán is, de a végén azt meg kellett tolni, hogy újra induljon, az enyém meg pöccre indul. A fűtés kissé rapszódikus volt benne, fogalmam sincs, hogy mi alapján döntötte el, hogy mikor mennyire melegít. Fogyasztott 5-t is de egy ideig, a porlasztó úgy beszennyeződőtt, hogy, csak kompresszorral lehetett kipucolni állandóan 10-et evett 30-nál, 50-nél, 110-nél, jobban meg nem ment. Aztán kipucotuk, és ami a csövön kifért. A rekordot én értem el vele 150 felett egy kicsivel, igaz akkor már szinte repült, nem tudom volt-e tapadás :). Ha hátul volt egy kis súly nagyon feküdte az utat. Persze azért voltak rossz tulajdonságai, de nekem első autóm volt, és sok kellemes időt töltöttem el vele+haverokkal. (hétvégente bulira mentünk, és elég sok csajszi is megfordult benne :))).
Aztán úgy döntöttünk, hogy eladjuk, kicsit fájt is a szívem, (igaz a mostani Megane-om sem piskóta) de tudom ki a tulaj, és szegény autó most is dolgozik keményen és bírja. Ha lesz rá anyagi lehetőségem, még az is lehet, hogy visszaveszem majd.
Ja igen, a fékkel szinte alig volt baj, még a kézifék is, türelmes bütykölést követően szuperül fogott.

Hibalista

- Féltengely 2X, elektromotor szénkeféi, főtengely, kaszni, és még sok apróság

Ide hordtam szervizbe

Értékelése: 4

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1989
Kényelem (10) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 75000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? Lada 1200 (2 hónapig) aztán Renault Mégane
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Dacia 1300, 1310, 1320, Liberta, Berlina 1969

További ítéletek (119 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)