A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Dacia » 1300, 1310, 1320, Liberta, Berlina (1969-2004)

1300, 1310, 1320, Liberta, Berlina 1310 TLX 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Drakula bosszúja

Szöveges ítélet

A Dacia egy jó autó is lehetett volna, mert egy jó motorra felépítettek egy rosz min?ség? kasztnit. Rögtön a Merkur-telepen megcsillogtatta összeszerelési min?ségét azzal, hogy az ajtófogantyúk belülr?l rögtön leszakadtak. Mint kiderült, a lemezcsavarok a préselt papír-alapú kárpitba voltak behajtva. A gyárban annyira sem méltatták a dolgot, hogy a csavaroknak lyukat fúrjanak. Jó megoldás volt az iker fényszóró, mert ez volt az egyetlen autó, ahol a kiégett tompított-szálú ég? továbbszolgálhatott. A fék, és a gömbfejek igen gyorsan meghibásodtak, de a féket a szervíz csak javítókészlettel javíthatta, ami 2-4 hónapig m?ködött jól, utánna újra koppant a padlón a fékpedál. Saját pénzen vett Olasz f?fékhenger végleg megoldotta a problémát. A termosztátok nem zártak le, tehát télen a h?t? betakarása ellenére nem melegedett fel rendesen a h?t?víz. (És, persze nem is f?tött.) Az eredeti kék! szín? akksi 2 évig bírta, ami azért még nem túl jó egy garázsban tartott autónál. Ami számunkra is szinte hihetetlen, hogy az eredeti féltengelyekkel adtuk el. Nem volt ekkora szerencsénk a benzintankkal, mert 3x cserélték, mire nem folyt el a fél tank benzin. Utánna már csak akkor volt ehhez hasonló hatótávcsökkent? kaland, amikor az AC pumpától a tankba visszatér? kis gumics? repedt ki. Ha a motor nem használta el a benzint, akkor a maradék ki az aszfaltra. Még 200km-t sem sikerült egy tankolással megtenni. Majd 40l benzinnel. Tihanyba szétszakadt a kuplungpedált a bowdennel összeköt? akármi, emiatt beesett a pedál. Füredig tanultam a kuplung nélküli váltást, ott az Autoklub szerel?je jól megszidta a gyártót, és tervez?t, de 5 perc alatt megjavította, ami soha többé nem is romlott el. Egyéb problémák nem adódtak, valószín?leg köszönhet?en az alacsony megtett kilómétereknek.

Hibalista

- 500km-nél a gömbfejeket cserélték, benzintankot 3x, f?fékhengert, valamint a Viktoria gumikat 3.500km-nél, mert kirepedt az oldaluk sugárirányban, tremosztát 2x.

Ide hordtam szervizbe

Miskolci út,de csak garanciális id?n belül. Rengeteg vitám volt velük, mert semmit nem akartak cserélni garanciába.

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1987
Kényelem (7) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 38
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 2101 Következő autója? Lada Samara
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Dacia 1300, 1310, 1320, Liberta, Berlina 1969

További ítéletek (119 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)