Drakula bosszúja
Szöveges ítélet
A Dacia egy jó autó is lehetett volna, mert egy jó motorra felépítettek egy rosz min?ség? kasztnit. Rögtön a Merkur-telepen megcsillogtatta összeszerelési min?ségét azzal, hogy az ajtófogantyúk belülr?l rögtön leszakadtak. Mint kiderült, a lemezcsavarok a préselt papír-alapú kárpitba voltak behajtva. A gyárban annyira sem méltatták a dolgot, hogy a csavaroknak lyukat fúrjanak. Jó megoldás volt az iker fényszóró, mert ez volt az egyetlen autó, ahol a kiégett tompított-szálú ég? továbbszolgálhatott. A fék, és a gömbfejek igen gyorsan meghibásodtak, de a féket a szervíz csak javítókészlettel javíthatta, ami 2-4 hónapig m?ködött jól, utánna újra koppant a padlón a fékpedál. Saját pénzen vett Olasz f?fékhenger végleg megoldotta a problémát. A termosztátok nem zártak le, tehát télen a h?t? betakarása ellenére nem melegedett fel rendesen a h?t?víz. (És, persze nem is f?tött.) Az eredeti kék! szín? akksi 2 évig bírta, ami azért még nem túl jó egy garázsban tartott autónál. Ami számunkra is szinte hihetetlen, hogy az eredeti féltengelyekkel adtuk el. Nem volt ekkora szerencsénk a benzintankkal, mert 3x cserélték, mire nem folyt el a fél tank benzin. Utánna már csak akkor volt ehhez hasonló hatótávcsökkent? kaland, amikor az AC pumpától a tankba visszatér? kis gumics? repedt ki. Ha a motor nem használta el a benzint, akkor a maradék ki az aszfaltra. Még 200km-t sem sikerült egy tankolással megtenni. Majd 40l benzinnel. Tihanyba szétszakadt a kuplungpedált a bowdennel összeköt? akármi, emiatt beesett a pedál. Füredig tanultam a kuplung nélküli váltást, ott az Autoklub szerel?je jól megszidta a gyártót, és tervez?t, de 5 perc alatt megjavította, ami soha többé nem is romlott el. Egyéb problémák nem adódtak, valószín?leg köszönhet?en az alacsony megtett kilómétereknek.
Hibalista
- 500km-nél a gömbfejeket cserélték, benzintankot 3x, f?fékhengert, valamint a Viktoria gumikat 3.500km-nél, mert kirepedt az oldaluk sugárirányban, tremosztát 2x.
Ide hordtam szervizbe
Miskolci út,de csak garanciális id?n belül. Rengeteg vitám volt velük, mert semmit nem akartak cserélni garanciába.
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1987 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 38 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 2101 | Következő autója? | Lada Samara |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.7/10) |
