A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Dacia » 1300, 1310, 1320, Liberta, Berlina (1969-2004)

1300, 1310, 1320, Liberta, Berlina 1310 TL 

Az ítélet értékelése
3,8(5 db)

Bordó förtelem..1310 TL

Szöveges ítélet

Merkurtól vettük 0-km esen. Szépséghibával azonnal meglehetett venni.Ocsmány kopott bordó színben. Már az els? nap majdnem megfött mert, a ventillátor nem kaccsolt be..Persze ez apro hiba volt a többihez képest. Indultunk nyáron balatonra, ki elötte a benzin kútra. Megtankoljuk. Elindulunk és kurva benzin szag van...hátel?ször nem értettük és fater nyomta a gázt tovább:) Aztán csak megállunk..Kinyitjuk a csomi ajtót és a csomagok alja ázik a benzinben..ázott..tucsogott!! Jól indult a nyaralás..
2 hét mulva fater nézi az olajszintet és száraz a nívo pálca..nem csöpögött és nem füstölt..szeritem egyszerüen feldolgozta valahogy a motor..
Fántásztikus rugózása volt..Igaz két börönd be hátra és a kipufugót vertük a földre...Lórévi kompok rémálmai voltunk:) Direkt kiszálunk amit tudnuk kiveszünk..fater óvatosan oldalazva megy fel...kkrsssshhhh..és már hántottuk fel a komp feljáróját..visszafele szintét..Na akkor fater rakott bele valami kurva er?s rugót..Na innent?l Mad Max dácsia lett:)
Bírt minden terhelést de üresen nem igazán tudott az úton menni...Az eleje ment el?re, a hátulja meg csak pattogott jobbra ballra..
Jött a tél és a f?tés vmi bámulatosan nulla volt.Egy trabiba több volt állítom..El?ször vizhiányra gondoltunk..de vészes tempoban nem ette, szal nem ez lehetett a hibája.
Sose volt egy lóer? gyár..egyszer mentünk vele 140 el de a kipufogo nem birta és szétrpedt és félig leszakadt a hátsó dob..Na innent?l kezdük igazán utálni..Ajtók ugy nyikorogtak,hogy a fülem belefájdult..A zsirzás egy-két órára (esetleg napra) megszüntette a nyikorgást...de csak addig.
Nyáron mindig hallottam a nyitott ablaknál,hogy fater mgjött:)
Aztán fater még megprobált vele taxizni de álladoan beszart vmi..gyujtás az csak jelképesen volt jó.
Aztán 89 augusztusába mennénk ujra nyaralni,mikor is nem találja fater lenn a parkolóba..Lemegyek és h?lt helye..ellopták:) Háát mitne mondjak nem búslakodtunk. Vmi hülye román tuti hazavitte:)
A biztosító fizetett hálisten:) Nem hiányzott és nem is fog..

Hibalista

- Null km-esen vettük de már akkor szar volt. Fütés nuku, fék szinte semmi, ajtók alig nyiltak,tankot fullra nem lehetett tölteni.Az olajat bámulatosan edte..Vizet se vetette meg:)

Ide hordtam szervizbe

Már nem emléxem..

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 1988
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? lada 1200 Következő autója? Fiat
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (1.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Dacia 1300, 1310, 1320, Liberta, Berlina 1969

További ítéletek (119 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)