A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Dacia » 1300, 1310, 1320, Liberta, Berlina (1969-2004)

1300, 1310, 1320, Liberta, Berlina TLX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az ön kocija!

Szöveges ítélet

Újonnan vásárolt Dacia TLX volt. Meglep? és kellemes az a keleti kényelem, ami az ülésben fogadja az embert. A család szerette, az étteremben a gyerek rögtön közölte a pincérrel: "...megjöttünk Dácsiával, az ön kocsijával!". Vezetni is jó volt, persze a fizika korlátait tisztelve, mert a kanyarokat er?s d?léssel köszöntötte. Valami agyhalál lehetett benne, mert a Merkur (az egyetlen autókeresked?) szerint 65 lóer?s volt a motor, de ennek nyomát se leltük. Talán, ha 55 lehetett. Végsebesség címén 140-ig hajlandó volt felmenni, aztán se té, se tova. A váltó 5 sebességes volt, de ez f?leg többletmunkát jelentett, mert bármi felt?nt el?ttünk, azonnal vissza kellett váltani, inkább kett?t, mint egyet. A fék - hát az harmatgyenge volt. Persze hozzászoktam, fel se t?nt, akkor jöttem rá, amikor a következ? autóm kipróbálásakor majdnem kivertem a szélvéd?t, az addig megszokott fékezési mozdulatra.
A féltengely szokásos cseréje 7000 km-nél történt. A szervízmunkával nem volt gond, a Daciákat kívülr?l ismerték a szerel?k, hiszen állandóan visszahordták a tulajok. Nem volt iszákos, 100-120-as tempó 7 liter, városban olyan 9 liter körül eszegetett.
Alattomosan tudott elromlani, nem jelezte el?re. Gondolt egyet, nem indult. Elrepedt az elosztófedél. Gondolt egyet, nem indult. Egy elektromos saru rozsdás volt. Télen, hosszabb uton (25-40 km) a porlasztóban valami járat be tudott fagyni. Ilyenkor elkezdett dadogni, mintha csak 3 henger menne, az is összevissza. Elvonszoltuk szerel?höz, addigra kiolvadt, egy pöccre indult. Naná, hogy hülyének néztek .
Kés?bb a románok hazahordták szinte az összeset. Szerintem ez fair play-díjas megoldás volt.

Hibalista

- féltengely
- elosztófedél
- porlasztó lefagyás
-

Ide hordtam szervizbe

Afit-szervíz

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

házilag

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1987
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (3) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? FSO 1500 Következő autója? Lada 1500
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Dacia 1300, 1310, 1320, Liberta, Berlina 1969

További ítéletek (119 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)