Dogos gepallat, takarekos es gyilkos is tud lenni
Szöveges ítélet
Csodas gepallat.
A varosban egy dinamikus elektromos auto, de az orszaguton es autopalyan egy ragadozo ... a nemet autopalyan is tiszteletet parancsol...
Az ulesek csodasak, hatul is, a labter szuper.
A csomagtarto az akku miatt viszont limitalt...
Az erintokepernyo a jovot idezi, itt en szivesebben vennem az analog gombokat, de hat ez van... ut kozben ne allitgasd a klimat meg a hangerot, foleg magyar utakon ne... :D
A tempomat viszont halal... A gombokon nincs domborodas, tehat eleg nehezen kitapinthato, a ket ugrogomb viszont csak 10km/h-s ugrasokat tamogat, igy egy 54, 95, 135 km/h beallitasa komoly jatekot igenyel... lehet ez mast nem zavar majd, de engem a sirba visz neha... Kicsit lassitani, gyorsitani ezzel a rendszerrel nem is lehet... Itt visszasirom az Insigniat...
A fogyasztas varosban ugye nulla. Ha orszagutra viszed 150km-ig nagyon gazdasagos (3.5-4 l), de ott elfogy az elektomossag, igy onnantol megugrik (5.5-6). Autopalyan viszont 8 alatt nem nagyon all meg...
Mivel nincs sok belole nagyon meg szoktak csodalni...
19 colos kerejekkelnagyon dogos, de legkozelebb lehet inkabb 18-al vennem, hogy a budapesti utak ne ussenek akkorat... Nemetorszagban ez nem tunt fel...:)
Sok automat a csalad csak lesajnalta, ezt azert ok is elismerik...
Hibalista
- Csak a szoftvare rosszalkodik neha, elmegy a savtartas vagy a tempomat. Ujrainditas utan azonnal helyreall...
Ide hordtam szervizbe
Csak egy szerviz volt, az a Seat Szabonal a XVI. keruletben.A szerviz szuper, de sajnos ez nem egy olcso auto...
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2021 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 22000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | E-Pace | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |
