A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Csepel » D-566

platós/darus 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Csepel, tehát jó. (Amúgy nem)

Szöveges ítélet

Kb. 17 éve a MH keretein belül találkoztam, és küzdöttem a tipus vagy 80 példányával. M zárolt készlet üzembe helyezése, kb. 10 - 20 km-es próbajáratása, vagonírozása, és más állomáshelyre való szállítása volt a feladat. Egy másik értékelésben már említették a fék megragadását, ez nem a katonák hanyagsága, hanem hosszabb állást követő tipusprobléma, sajnos a javítás után kb. az esetek felében használat során is visszatérő gond volt. Előfordult, hogy a felizzó fék az alu. plató aljáról leolvasztotta a festést. Vicces volt az oltás, hűtés HK malacokkal bemálházva. A torziós rugózás miatt a futómű terepkövetése semmire való, a kortárs Uralok, de sajnos még a politikailag köpködni való DAC-ok is klasszisokkal jobbak voltak. A torziónak talán egy előnye van, hogy ezzel aztán semmi probléma nem jött elő, bár a rendszeresen használtaknál mástól hallottam rugótörésről . A fülke rögzítésében a legkisebb hanyagság is megbosszulta magát, mivel rugó löki fel előfordult, hogy terepen - egy gyorsszervíz után - felbillentem vele. Egyrészt a szűk helyen a családi ékszerek biztonságát veszélyezteti a lebukó kormánykerék, másrészt a megállásig eltelő néhány másodpercben valószínüleg megbolondul a fűtés is, mert hirtelen nagyon meleg lesz a fülkében. Becsülendő viszont, hogy összességében irányítható marad az egész hóbelevanc. A motor, hajtómű, erőátvitel egységekkel nem voltak különösebb problémák, a javításokhoz használt darus példány viszont villamosságilag állandóan a leégés peremén egyensúlyozott, bár visszagondolva ebben a kókány javítás is ludas volt. Én felváltva egy műhely Urallal és DAC-kal jártam, ezekkel többször átszeltem keresztben kasul az országot, szerintem mindkettő megbízhatóbb és jobb gép volt az alighanem MAN alapú csepelnél, bár a DAC piszokul karbantartás igényes volt. Az alatt talán több időt töltöttem mint a vezetőfülkében.

Hibalista

- Fékek, fülkerögzítés,

Ide hordtam szervizbe

Két harcostársam és én.
Nekem van önbizalmam, a szervíz ezért 10. De őszinte is vagyok,azért mi is követtünk el hülyeségeket, úgyhogy a valóságban talán 6.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1978
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 0 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Csepel D-566

További ítéletek (1 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)