Ungarische betyár!
Szöveges ítélet
Az utolsó évjárat, nem éppen megkímélt állapotban. Elég sokat dolgoztunk rajta, és még mindig van mit.
Nem egy olyan autó amibe bele dugom a kulcsot és már indulok is. Ki kell szolgálni, mind kezelés, mind karbantartás szempontjából. Pl. a hideg motorral való hajtást azonnal megtorolja a hengerfejtömítésen. Ellenben egyszer? mint a fakocka, és viszonylag könny? szerelni. Országúton nem egy versenygép, de a terepen egy legenda. Olyan helyen elmegy ahol gyalog kétszer meggondolja az ember. A kényelem nem az er?s oldala, de ez egy katonai autó, ahol ez mellékes. Viszont van el?nyös tulajdonsága, nincs benne huzat, csak kellemes áramlás, és az es?t sem veri be, még teljesen letekert ablaknál sem. Kicsit hangos, de elviselhet?. A nagyon hideget nem szereti, noszogatni kell egy kicsit amihez nem árt két jó akksi. A fogyasztás valamivel több mint a gyári, de nem ezzel járok minden nap, amikor meg szükség van rá, behozza az árát. Teherautó volta miatt nem éppen olcsó a fenntartása.
Egyébként imádom a maga ny?gjeivel, ami nem mindig az ? hibája.
Meg lassan kezd felt?n?bb lenni mint egy mai men? autó.
Hibalista
- Hengerfejtömítés, apróságok a villamos hálózatban.
Ide hordtam szervizbe
Magam javítom.
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1975 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 40000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 25 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Kraz, talán, vagy még Csepel |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.4/10) |
