Tervezzenek inkább kerékpárt....de csak örökhajtóst
Szöveges ítélet
Háromszor fordult el?, hogy a fedélzeti számítógép a töltés hiányát regisztrálta, bár az ékszíj a helyén maradt és töltés is volt, ahogy az a végén kiderült. El?fordult t?z? napon és fagyos hidegben is.
El?ször reggelre magától helyrejött, másodszor és harmadszor csak hard-reset után (akku saru le, vár, saru vissza).
Ami ebben a történetben a siralmas: ha nincs töltés, az autó takarékoskodik az elektromos energiával. Nézzük is miket tiltott le (tehát ez itt NEM gyártási hiba, hanem tervezési; hozzá NEM értésr?l van szó):
1. központi zár (hátsó ajtón (se) mechanikus zár nem lévén, egy hátsó ajtó nyitása után a helyreállításig az autó nem zárható)
2. irányjelz?, elakadásjelz? (ja, 2x21W hamar lemerítheti az akksit..... csak emiatt megérné a f?tervez?t egy sikátorban jól elagyabugyálni)
3. elektromos ablakemel? (szerencsétlen, ha már elindultál, észrevetted, hogy nem megy az index, még jelezni se tudjál...bár ez tényleg fogyaszthat)
4. légkondicionáló (a dolog érhet? lenne, de a fenti történetben az mentett meg a nyári melegben való "megfulladástól", hogy a hátsó ablak mechanikus volt).
Egy tanácsom lenne a tervez?knek, legközelebb gondolják végig, mit adnak ki a kezükb?l. Vagy tervezzenek kerékpárt.....de a kontrás agyat inkább vegyék meg mástól.
Máskülönben az elektromos ablakok zárodás után recsegtek, mely folyamatot gyorsan helyre lehetett rakni a bal könyékkel az üvegre mért behatással. Ugyanezen ablakokkal félig leengedve csak úgy lehetett közlekedni, hogy könyékkel folyamatosan támasztottam, megel?zend? az egyéb zajokat.
A kézikönyvben furmányos módon nem rajzolták le, hogy miként van az els? izzó rögzítve. A leírás kb. így nézett ki: akassza ki a rugót, vegye ki az izzót. Mire sikerült dekódolnom ezt a titkosírást, kimerült az elemlámpa. Ugye ez a dolog er?sen a személyt?l függ, de miért nem lehet egy rajzot, netán fotót elhelyezni a szöveg mellé.
És végül valami jót a Citroenr?l: Wallisnál (Váci úton) jók a csajok.
Hibalista
- fedélzeti számítógép
- a fékek mindig is nyikorogtak
Ide hordtam szervizbe
Citroen Wallis
Értékelése: 2
Másik szerelő értékelése
Citroen Nagy, Hung. krt
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 85000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Astra | Következő autója? | Ford Focus |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.1/10) |
