A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara Picasso (1999)

Xsara Picasso 1,6 SX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Tervezzenek inkább kerékpárt....de csak örökhajtóst

Szöveges ítélet

Háromszor fordult el?, hogy a fedélzeti számítógép a töltés hiányát regisztrálta, bár az ékszíj a helyén maradt és töltés is volt, ahogy az a végén kiderült. El?fordult t?z? napon és fagyos hidegben is.
El?ször reggelre magától helyrejött, másodszor és harmadszor csak hard-reset után (akku saru le, vár, saru vissza).

Ami ebben a történetben a siralmas: ha nincs töltés, az autó takarékoskodik az elektromos energiával. Nézzük is miket tiltott le (tehát ez itt NEM gyártási hiba, hanem tervezési; hozzá NEM értésr?l van szó):
1. központi zár (hátsó ajtón (se) mechanikus zár nem lévén, egy hátsó ajtó nyitása után a helyreállításig az autó nem zárható)
2. irányjelz?, elakadásjelz? (ja, 2x21W hamar lemerítheti az akksit..... csak emiatt megérné a f?tervez?t egy sikátorban jól elagyabugyálni)
3. elektromos ablakemel? (szerencsétlen, ha már elindultál, észrevetted, hogy nem megy az index, még jelezni se tudjál...bár ez tényleg fogyaszthat)
4. légkondicionáló (a dolog érhet? lenne, de a fenti történetben az mentett meg a nyári melegben való "megfulladástól", hogy a hátsó ablak mechanikus volt).

Egy tanácsom lenne a tervez?knek, legközelebb gondolják végig, mit adnak ki a kezükb?l. Vagy tervezzenek kerékpárt.....de a kontrás agyat inkább vegyék meg mástól.

Máskülönben az elektromos ablakok zárodás után recsegtek, mely folyamatot gyorsan helyre lehetett rakni a bal könyékkel az üvegre mért behatással. Ugyanezen ablakokkal félig leengedve csak úgy lehetett közlekedni, hogy könyékkel folyamatosan támasztottam, megel?zend? az egyéb zajokat.

A kézikönyvben furmányos módon nem rajzolták le, hogy miként van az els? izzó rögzítve. A leírás kb. így nézett ki: akassza ki a rugót, vegye ki az izzót. Mire sikerült dekódolnom ezt a titkosírást, kimerült az elemlámpa. Ugye ez a dolog er?sen a személyt?l függ, de miért nem lehet egy rajzot, netán fotót elhelyezni a szöveg mellé.

És végül valami jót a Citroenr?l: Wallisnál (Váci úton) jók a csajok.

Hibalista

- fedélzeti számítógép
- a fékek mindig is nyikorogtak

Ide hordtam szervizbe

Citroen Wallis

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

Citroen Nagy, Hung. krt

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2001
Kényelem (5) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 85000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Astra Következő autója? Ford Focus
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara Picasso 1999 (2000 - 2007)

További ítéletek (215 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)