A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara Picasso (1999)

Xsara Picasso 2.0 HDI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Termetes családbarát disznó

Szöveges ítélet

Két éve használom, javarészt országúton, de azért városban is eleget. Bírom. Elég ormótlan dög (ráadásul brutális zöld színe van), de megszokta a szemem, már tetszik is és mindig azonnal megtalálom a Tesco parkolójában :-)

A 2000-es diesel hidegen dörmög rendesen, melegen szintén, de legalább nem túl falánk: városban 8 körül nyel, autópályán 140-nél dettó (130-nál csak 7-et), aztán onnan fölfele megjön az étvágya, 150-nél már 10 körül van és még ennél is sikerült feljebb tornázni, de azt már érezhet?en nem szereti. Viszont ha országúton, visszafogott 100-as tempóban autókázik az ember, akkor megelégszik 4,5-5 literrel, ami igazán vállveregetésre méltó.

Hát igen, nem egy versenyautó, 130-tól még gyorsul, odáig is viszonylag tisztességgel elér, de 150-t?l már megáll a tudomány. (Mondjuk megyek vele folyamatosan 160-at, de ha le kell lassítani, akkor megint egy év, mire visszaveszi a tempót.)

Ami viszont a kényelmet illeti, az kit?n?: elég nagy hely van mindenkinek, befér a gyerekülés (kett? is), rekeszek, tárolók mindenütt, kemény, kényelmes ülések, jó klíma (a f?tés - diesel lévén - qrva lassan indul be, negyed órát nagykabátban kell autózni, mire felenged a légkör), t?rhet? CD és rádió, hatalmas rakodótér (a hátsó üléseket két mozdulattal ki lehet kapni, fürd?kád méret? csomagtartót nyerve ezáltal), jó zajszigetelés (bár 130 felett a menetzaj már hallat magáról).

Ami elromlott: 4 év után elfogytak az els? fékek (csere kb 80k), és elrohadt valami gömbcsukló a leng?karban is, csak egyben lehetett cserélni (120 k). Szórakozott már a fedélzeti kompjúter is (nyári rekken? h?ségben kiírta, hogy -38 C és "Risk of ice", meg fullra tankolás után fél órával hogy csak félig van a tank (másnap újra "megtelt")), ezt gariban orvosolták.

Összességében családosoknak nagyszer? választás, ha kényelmesen és gazdaságosan akarsz sokat utazni, akkor ajánlható, ha viszont állandóan gyorsulási versenyeken jár az eszed, inkább hanyagold.

Hibalista

- Els? leng?karok, fékbetétek, fedélzeti computer

Ide hordtam szervizbe

külföldi, úgyhogy mindegy

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2001
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 75000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Favorit Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara Picasso 1999 (2000 - 2007)

További ítéletek (215 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)