Soha többé Citroent
Szöveges ítélet
bármilyen hihetetlenül hangzik, amikor működött, imádtam. fenséges kényelmével, halk és erős diesel motorjával, kedvező fogyasztásával tökéletesen megfelelt volna hosszabb távon is. elképesztő megbízhatatlansága viszont minden erényét elhomályosította, boldogan váltam meg tőle. a szerelők esküdöztek hogy egyedi eset, de engem ez nem vígasztalt
Hibalista
- üzemanyagtartály 2x, végül csere (túlfolyó szelep)
- valami turbó szelep 2x, végül csere, elsőre soha nem indult, olyan is maradt. motorvezérlő elektronika számtalanszor, mindig tartalék üzemmódra váltott, 2000 fordulatnál leszabályozott. nem bírtam tovább, túladtam rajta. rémálmaimban néha visszatér
Ide hordtam szervizbe
nem írok nevet, mert a jó szándék mindig megvolt. nem a szerviz tehetett arról, hogy alkatrészekre (garanciális) min. két hetet kellett várni, akkor sem érkezett meg, bemutató autóból szerelték ki. hogy a szervizközponttal történő többszöri telefon és fax váltás után sem sikerült a hulladékból normális autót eszkábálni.
Értékelése: 3
Másik szerelő értékelése
őszintén sajnáltam, izzadtak, tanácskoztak, próbálták menteni a mundér becsületét, de ez természetesen nem volt elég az üdvösségez. dícséretükre legyen mondva, a szervizből mindig úgy gurultam ki, hogy az autó éppen jó volt. az már más kérdés, hogy egy nap, max. egy hónap múlva újra üdvözöltük egymást.
Értékelése: 4
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 38000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Escort | Következő autója? | Mazda Premacy |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.9/10) |
