Olyan kezes jószág mint a legjobban nevelt szerető
Szöveges ítélet
Először is le kell szögezzem , hogy taxiként üzemel az autó Budapesten kezdettől fogva( 2002 okt.) és soha nem hagyott ott, mindig hazaértem vele , kényelmes csendes jól fogyaszt és számomra megbíható, ráadásul flotta kedvezménnyel vásároltam az amúgy is kedvező ár alatt 1 200 000ft al.
Ez sem elhanyagolható, ebben a kategóriában ezért a pénzért ilyen felszereltséggel semmit sem lehet kapni, újban meg biztosan nem.
Nem tudom ki hogyan használja (olvasva itt az ítéleteket) nekem a fékfelújítás 160 000-nél vált aktuálissá és elől hátul megúsztam 80 000 pénzből, most közel 250 000km-nél kuplungot fogok cserélni, de ez sem olyan túl vészes kb 150-160ból megúszom mindenestől.( nem kell mindennel a márkaszervízbe menni mert az arany ár, de nem csak ennél az autónál).
Mindent összevetve én nem tudok rá rosszat mondani, még ha akarnám becsmérelni akkor sincs mit, nekem nagyon bejött és azt hiszem a pesti taxiként tesztelt autó elég jól vizsgázott.
Hibalista
- Hűtőventillátor indító ellenállás csere ( alkatrész + munkadíj 11800 magyar pengő) Kb 70 000km-nél
- Most közel a 250 000hez hátső futómű felújítás ( véglegesen mert zsírzószemet rakatok bele és nem tűgőrgős csapágyat 50 000 pengő forint)
Ide hordtam szervizbe
Gari alatt Citroen Nagy
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Gari után saját szerelőmhöz
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 247000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 405 gld | Következő autója? | azt hiszem megint Picasso |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |
