A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara Picasso (1999)

Xsara Picasso 2000 HDI Chip 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Olcsó autó, drága fenntartással

Szöveges ítélet

Két éve vettem az autót 148000 ezer km-rel, én voltam a harmadik tulaj, de ismertem mindkét előzőt is, rendszeresen szervizelték, tudom, hogy nem vágtak át, de nekem valahogy pechem volt vele. Eleinte nagyon jól működött, simán tettem meg vele hosszabb utakat, aztán kezdődött azzal, hogy elromlott a szervóm. Azt mondták, hogy jó esetben megúszom 240 ezer forintból. Na ekkor bántam meg, hogy megvettem. Aztán végülis sikerült a régit felújítatni 90 ezerből. Ezután folyamatosan jöttek elő a hibák, lengőkarcserék, kutyacsontok, ékszílytárcsa a főtengelyen, klímamotor,üzemanyagrendszer dugulás, meg még egy csomó apró dolog, ami mind egy vagyonba kerülnek, plusz még mellé a kötelező szervizek, szűrőcserék, fékcserék, olajcsere, stb. Most már tudom, hogy miért olcsó megvenni ezt az autót. Nem bírtam anyagilag, úgy döntöttem eladom, mielőtt rámegy a gatyám is. Két év után buktam rajta kb. másfél milliót, ami szerintem kicsit sok.
A sok negatívval szemben viszont szerettem is, nagy, öten kényelmesen elfértünk benne, rengeteg cuccot be lehetett tenni, ha kivetted a hátsó üléseket, ami fél perc. Nagyon jól ment, ahhoz képest hogy diesel, köszönhető a kis chipnek, ami a motortérben bújkált. Sok panaszt hallottam, hogy nem szabad chipet dieselre rakni, mert megöli, de szerencsére nekem nem volt gondom vele.
Mindenkinek ajánlom ezt az autót, aki olcsón akar egyterűt, de le merem fogadni, hogy a gatyája is rámegy, ha valami nagyobb dolgot kell kicserélni benne, főleg szakszervízbe.
Szerettem, de többet nem veszek sem francia, sem olasz autót, úgy érzem megfizettem a tanulópénzt.

Hibalista

- szervópumpa, lengőkarok, kutyacsont, klímamotor, adagoló, légzsákvisszajelzés, üzemanyagrendszer dugulás

Ide hordtam szervizbe

Az előző tulaj szerelőjéhez hordom, teljesen korrekt, megbízható, gyors, aránylag olcsó és jól dolgozik.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Porta Hungarica
Nem tudom....biztos jó, de baromi drága. Én is szeretnék közel 10 ezer forintos órabérbe dolgozni....

Értékelése: 4

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2000
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 148000
Megbízhatóság (4) Vezetett km 52000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Corsa Következő autója? BMW 524TD
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara Picasso 1999 (2000 - 2007)

További ítéletek (215 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)