Olajzabáló
Szöveges ítélet
2. Picassom volt, az első egy 1.6-os céges volt. Azért lett, mert azzal nem sok gond volt, és mert pénzben ez volt a legjobb. De olcsó húsnak híg a leve.
Kezdettől nyekerget a karosszéria. Zörgött ami szokott. Igazából nem is tűnt fel mennyire gáz, amíg nem autóztam egyet a szomszéd VW Polojával. Csodálkoztam, mi ez a nagy csend:)
54000 körül kezdte el zabálni az olajat. Egyszer azt vettem észre, hogy száraz a pálca. Nem mi, meg max. Semmi! Tökszáraz! Töltöttem bele vastagon. 1l flakon bele, és akkor volt minen. A víz kivert. Aztán rendszeresen töltögettem bele, 2 olajcsere között belement 5 l!! A teljes olajmennyiség lecserélődött. És nem tudom hova tűnt, mert nyoma nem volt. Szervíz szerint ez a gyári norma alatti. Akkor jó.
Aztán szép szar a bőrözés, a kormányon hólyagos lett, a váltóé szétszakadt. Kicserélték.
70e km körül nyekeregni kezdett valami a generátor környékén, a szervízben soha nem nyekergett, nem tudták megcsinálni. Ajtaja leszállt, alig yílt, pedig soha nem volt sérült.
4,5M-ért vettem, 2.1-ért adtam el, és örülhettem, hogy elvitte valaki ezt a nagy rakás sz*rt. Azóta Mazdám van, és nem bántam meg. Soha többet Citroen
Hibalista
- Olajteknő. Egy kátyúban leért az eleje. Nem a kocsi hibája.
- Kormány bőrözés felpúposodott, váltó bőr szakadozott. Gariban javítva. Napellenző tartója eltört, gariban cserélve. Olajt zabálta, mint állat, állítólag normális. Nyekergett valami a generátor környékén, soha nem jöttek rá, mi. Ülések nyikorogtak, garis javítás után kevésbé, de hallhatóan. Ajtó leszállt, gariban igazítva. benzinmérő néha meghülyült. Rádió néha magától elhallgatott. Ablakemelől kikapcvsolója beragadt, gariban megigazították.
- Kezdettől nyekergett az egész karosszéria.
Ide hordtam szervizbe
Citroen Pásztor
Gyalázatos banda. Náluk vettem az autót, amikor eltört a teknő, akkor minden volt csak segítőkész, 2 hét után azért lett kész a kocsi, mert folyamatosan feléjük utazva üvöltöztem velük.
Máskor megbeszélt időpontra odamenve kb. 2,5 órát állt a ház előtt a kocsi. Ha lenne negatív osztályzat megkapnák.
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Citroen M5
Amikor indultak, átpártoltam a Pásztortól hozzájuk. Kezdetben udvariasak, segítőkészek, ha valami elhúzódott, akkor ingyen mostak stb. Aztán ez szépen lassan elpárolgott, körülményes munkafelvétel, lassú szerelés. Később a feleségem C3-asát hordtuk még oda (szerencsére az sincs már meg), még tovább romlott a színvonal. A picassos élményekre kapnak egy négyest, de a C3-asokra már nem!
Értékelése: 4
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 88000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | xsara picasso 1.6 | Következő autója? | Mazda5 |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.1/10) |
