A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara Picasso (1999)

Xsara Picasso 1.8 16V Exclusive 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Olajzabáló

Szöveges ítélet

2. Picassom volt, az első egy 1.6-os céges volt. Azért lett, mert azzal nem sok gond volt, és mert pénzben ez volt a legjobb. De olcsó húsnak híg a leve.
Kezdettől nyekerget a karosszéria. Zörgött ami szokott. Igazából nem is tűnt fel mennyire gáz, amíg nem autóztam egyet a szomszéd VW Polojával. Csodálkoztam, mi ez a nagy csend:)
54000 körül kezdte el zabálni az olajat. Egyszer azt vettem észre, hogy száraz a pálca. Nem mi, meg max. Semmi! Tökszáraz! Töltöttem bele vastagon. 1l flakon bele, és akkor volt minen. A víz kivert. Aztán rendszeresen töltögettem bele, 2 olajcsere között belement 5 l!! A teljes olajmennyiség lecserélődött. És nem tudom hova tűnt, mert nyoma nem volt. Szervíz szerint ez a gyári norma alatti. Akkor jó.
Aztán szép szar a bőrözés, a kormányon hólyagos lett, a váltóé szétszakadt. Kicserélték.
70e km körül nyekeregni kezdett valami a generátor környékén, a szervízben soha nem nyekergett, nem tudták megcsinálni. Ajtaja leszállt, alig yílt, pedig soha nem volt sérült.
4,5M-ért vettem, 2.1-ért adtam el, és örülhettem, hogy elvitte valaki ezt a nagy rakás sz*rt. Azóta Mazdám van, és nem bántam meg. Soha többet Citroen

Hibalista

- Olajteknő. Egy kátyúban leért az eleje. Nem a kocsi hibája.
- Kormány bőrözés felpúposodott, váltó bőr szakadozott. Gariban javítva. Napellenző tartója eltört, gariban cserélve. Olajt zabálta, mint állat, állítólag normális. Nyekergett valami a generátor környékén, soha nem jöttek rá, mi. Ülések nyikorogtak, garis javítás után kevésbé, de hallhatóan. Ajtó leszállt, gariban igazítva. benzinmérő néha meghülyült. Rádió néha magától elhallgatott. Ablakemelől kikapcvsolója beragadt, gariban megigazították.
- Kezdettől nyekergett az egész karosszéria.

Ide hordtam szervizbe

Citroen Pásztor
Gyalázatos banda. Náluk vettem az autót, amikor eltört a teknő, akkor minden volt csak segítőkész, 2 hét után azért lett kész a kocsi, mert folyamatosan feléjük utazva üvöltöztem velük.
Máskor megbeszélt időpontra odamenve kb. 2,5 órát állt a ház előtt a kocsi. Ha lenne negatív osztályzat megkapnák.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Citroen M5
Amikor indultak, átpártoltam a Pásztortól hozzájuk. Kezdetben udvariasak, segítőkészek, ha valami elhúzódott, akkor ingyen mostak stb. Aztán ez szépen lassan elpárolgott, körülményes munkafelvétel, lassú szerelés. Később a feleségem C3-asát hordtuk még oda (szerencsére az sincs már meg), még tovább romlott a színvonal. A picassos élményekre kapnak egy négyest, de a C3-asokra már nem!

Értékelése: 4

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2002
Kényelem (4) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (3) Vezetett km 88000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? xsara picasso 1.6 Következő autója? Mazda5
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara Picasso 1999 (2000 - 2007)

További ítéletek (215 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)