No.1.
Szöveges ítélet
2007 februárjában vettem az autót egy Nyíregyházi kereskedésben. Reptéri transzfert üzemeltetünk és kellett egy kényelmesebb személyautó is a sorba a minibuszok nem mindig elégítik ki az igényeket. Mint utóbb kiderült a választás teljesen sikeres volt az utasok nagyon megszerették, van aki kizárólag ezt kéri a szállításokhoz. Az autó mindig jól teljesített, igaz gyorsulási versenyre nem kell vele menni kicsit lomha, de ezt ellensúlyozza a kényelem és a megbízhatóság. A szélvédőben a műszerfal visszatükröződik ez eléggé zavaró. Műszerfala teljesen átlátható könnyű volt megszokni hogy középen van, meg hogy teljesen digitális. Jó benne az éjszakai üzemmód ilyenkor nem vílágít semmi csak ami fontos: a sebességjelző.
Könnyen átalakítható csomagszállítóvá az ülések külön mozgathatóak, illetve kivehetőek. Elég hely a magasabb személyeknek a hátsó sorban is. A csomagtere tágas, szükség is van rá. Tárolórekeszek az ülés alatt, illetve a padlólemezbe süllyesztve. Nagyon sok mindent elnyelnek. Az autó nálam 51000 km-t futott 7 hónap alatt ami nem elhanyagolható. Ha időben kerül szervízbe akkor ezt meg is hálálja. Én 10000 Km után viszem ilyenkor a szokásos olaj, olajszürő, illetve pollen és levegőfitert kap illetve ekkor egy tüzetesebb átvizsgálást. Az utángyártott szűrők tökéletesek, kivéve a gázolaj szűrőt erre érzékeny a kicsike, ragaszkodik a franciához. Hála isten semmi nagyobb gond nem volt eddig. A csigazabálók szerintem ezzel a típussal jól teljesítettek. Nekem bevált. Az állítólagos elektromos problémákat nem ismerem mert nincsenek ilyenek.
A fogyasztása autópályán 5-5.5 liter 110 körüli tempónál 130-nál 6.5l, 150-nél 7-7.5 liter. 140 felett hagosabb a motor, nem szereti az autó hogyha hajszolják. Városban nem hajszolva 6 liter, klímával 6.5 a fogyasztása.
Igazi családi autó. Kissé szokatlan a formája nem az a csajozós kivitel.
Ajánlom mindenkinek.
Hibalista
- 4 db fékcső 1000 Ft/db, 2 db hátsó teleszkóp ezek még a gyáriak voltak kayaba került a helyére 10 000 Ft/db, 1 db kipufogó hátsó dob ez is még az eredeti volt. Akkumulátur csere, 6 éves volt szegény. A generátor szíj a feszítőgörgővel ez mindössze 11.000 Ft nagykerbe utángyártottan. Az első illetve a hátsó fékbetétek lettek cserélve ez összesen 8 000 Ft anyagköltséggel járt.
Ide hordtam szervizbe
Opel Olimpia autóház Debrecen Mikepércsi út, Sándor István szerelő javította mindig. Mindig pontosan gyorsan dolgozott.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 129000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 51000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | 306 Break | Következő autója? | Citroen c8 talán... |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |
