A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara Picasso (1999)

Xsara Picasso 2.0 HDI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

No.1.

Szöveges ítélet

2007 februárjában vettem az autót egy Nyíregyházi kereskedésben. Reptéri transzfert üzemeltetünk és kellett egy kényelmesebb személyautó is a sorba a minibuszok nem mindig elégítik ki az igényeket. Mint utóbb kiderült a választás teljesen sikeres volt az utasok nagyon megszerették, van aki kizárólag ezt kéri a szállításokhoz. Az autó mindig jól teljesített, igaz gyorsulási versenyre nem kell vele menni kicsit lomha, de ezt ellensúlyozza a kényelem és a megbízhatóság. A szélvédőben a műszerfal visszatükröződik ez eléggé zavaró. Műszerfala teljesen átlátható könnyű volt megszokni hogy középen van, meg hogy teljesen digitális. Jó benne az éjszakai üzemmód ilyenkor nem vílágít semmi csak ami fontos: a sebességjelző.
Könnyen átalakítható csomagszállítóvá az ülések külön mozgathatóak, illetve kivehetőek. Elég hely a magasabb személyeknek a hátsó sorban is. A csomagtere tágas, szükség is van rá. Tárolórekeszek az ülés alatt, illetve a padlólemezbe süllyesztve. Nagyon sok mindent elnyelnek. Az autó nálam 51000 km-t futott 7 hónap alatt ami nem elhanyagolható. Ha időben kerül szervízbe akkor ezt meg is hálálja. Én 10000 Km után viszem ilyenkor a szokásos olaj, olajszürő, illetve pollen és levegőfitert kap illetve ekkor egy tüzetesebb átvizsgálást. Az utángyártott szűrők tökéletesek, kivéve a gázolaj szűrőt erre érzékeny a kicsike, ragaszkodik a franciához. Hála isten semmi nagyobb gond nem volt eddig. A csigazabálók szerintem ezzel a típussal jól teljesítettek. Nekem bevált. Az állítólagos elektromos problémákat nem ismerem mert nincsenek ilyenek.
A fogyasztása autópályán 5-5.5 liter 110 körüli tempónál 130-nál 6.5l, 150-nél 7-7.5 liter. 140 felett hagosabb a motor, nem szereti az autó hogyha hajszolják. Városban nem hajszolva 6 liter, klímával 6.5 a fogyasztása.
Igazi családi autó. Kissé szokatlan a formája nem az a csajozós kivitel.
Ajánlom mindenkinek.

Hibalista

- 4 db fékcső 1000 Ft/db, 2 db hátsó teleszkóp ezek még a gyáriak voltak kayaba került a helyére 10 000 Ft/db, 1 db kipufogó hátsó dob ez is még az eredeti volt. Akkumulátur csere, 6 éves volt szegény. A generátor szíj a feszítőgörgővel ez mindössze 11.000 Ft nagykerbe utángyártottan. Az első illetve a hátsó fékbetétek lettek cserélve ez összesen 8 000 Ft anyagköltséggel járt.

Ide hordtam szervizbe

Opel Olimpia autóház Debrecen Mikepércsi út, Sándor István szerelő javította mindig. Mindig pontosan gyorsan dolgozott.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2001
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 129000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 51000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? 306 Break Következő autója? Citroen c8 talán...
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara Picasso 1999 (2000 - 2007)

További ítéletek (215 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)