Nagy vas jó árért!
Szöveges ítélet
Nagyon féltem, hogy francia autót nem szabad venn (fiatal a tapasztalat, egy kicsit most is tartok tőle). Félelmem ellenére az autó tökéletes! Nagyon kényelmes, méreteihez képest jól megy (92 LE) és a fogyasztása csodálatos! Városban: 50-60 km/h-nál ötösbe 2-3 liter, országúton: 90 km/h-ig max. 4,5 liter, autópályán: 130 km/h-nál 6-6,8 liter között. A számítógép 4,8 és 5,3 liter között hozza az átlagfogyasztást. A városban lehet vele nagyot sporolni! (nem feltétlenül Bp-re gondoltam az araszolásban!) Méreteihez visszatérve a csomagtartó nagy, jól pakolható. A belső tér kényelmes. A gyerekülés középen van (itt szeret ülni apa szeme fénye), de két oldalt ígyis elfér egy-egy felnőt ember (itt sem a 120-150 kg-osokra gondoltam!) A két első ülés szerintem mindenkinek kényelmes (van könyöklő és deréktámesz). A digitális müszerfalat hamarabb megszoktam mint gondoltam, bár hiányzik a fordulatszám mérő. A müszerfalat napsütésben is lehet látn felkapcsolt fényszórónál is, mert a fényerössége állítható! Felronnám a Citroennek, hogy a kilenc év alatt kicsit többet csinosíthatott volna az autón! Pl: a pohártartót ki tehette volna a műszerfalra, most a kesztyűtartó lenyitva a pohártartó. Anyosulésen ülőnek a lábtere igy jelentősen csökken, de azért minden ajtóban van palacktartó. Én a belső és külső ajtónyitókkal (kilincs) sem vagyol kibékülve, lehetnének egy kicsit esztétikusabbak, viszont a célnak tökéletesen megfelelnek. Összefoglalva 4,1 millió Ft ért vettem egy jó egyterűt ami a kategóriájában ilyen felszereltség mellet kb 1,5-2 millió Ft-tal olcsóbb társainál. Felszereltség: Ködfényszórók, Automata klímaberendezés digitális kijelzővel, Automata világításkapcsolás és állítható fénymagasság, Automata, esőérzékelős első ablaktörlők, Optikai csomag: színrefújt lökhárítók és oldalsó védőcsíkok és tükörházak felső része, Könnyűfém keréktárcsa 15´ "Melbourne", Gyári CD-s rádió RDS audiorendszer kormányról vezérléssel (6 hangszóró), Vezetőoldali légzsák, kulccsal kiiktatható utasoldali légzsák és oldallégzsákok, Változó rásegítésű szervokormány, Elektromos első ablakemelők, vezetőoldalon szekvenciális becsípődésgátlóval, Elektromosan állítható és fűthető külső visszapillantó tükrök, Műszerfalról is vezérelhető, menet közben automatikusan záródó központi zár távirányítóval, Bőrbevonatú kormánykerék, ABS, Külön-külön álítható öt teljes értékü ülés. Az árba még belealkudtam + egy év garanciát, metálfényt és az üzembehelyezési díjat.
Hibalista
- 6 hónap alatt semmi! 2500 km-es szervizen volt, az ingyenes!
- Nem az autó hibája: a hátsó szélvédőmet betörték, ennek a javítása 75.000 Ft volt (szélvédő 54.000, ragasztó 10.000, a többi munkadíj)
Ide hordtam szervizbe
Bodex Kereskedőház Kft.
Szolnok, Tököly út - Városkapu
Nem biztos, de átveszi a jászberényi Citroen Tikura
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Qualité Kft.
Szolnok, Verseghy út 3.
A szélvédő cserét nem úsztam meg karcolás nélkül, a hibt elismerték, az autó csomagtartólát díjmentesen átpolírozzák, ha nem sikerül lakkozzák. (tudom, hogy aki dolgozik az hibázik is, de jobb let volna ha ez kimarad)
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 11500 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Micra 1.0 Visa | Következő autója? | Ha ez beválik 5 évig akkor C4 Picasso (grand) |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
