Miért kellett szegény fest?t ebbe belekeverni?
Szöveges ítélet
Kezdetben szerettem. Nagy kasztni, nagy motor. Aztán kiderült, hogy csak papíron. A kuplung pedál annyira hülye helyen van, hogy mindenki a pedál nyakát tapossa, ráadásul jó kemény a rugó. (Ha talál valaki olyan példányt ebb?l az autóból amelyiknek nincs fényesre taposva a kuplung vasa, szóljon) Minden ablak recseg felhúzás után és minden ajtó nyöszörög állandóan. Szilikonozás kb 5 napig segít. Váltó nagyon esetleges: majdnem ugyanúgy áll 5-ben, mint 3-ban. Az extraként felszerelt gyári fordulatszámmérö egy vicc, de annak nagyon drága: kb. 60 ezer. Csomagtartó jó nagy. Oldalszélre érzékeny. Nem csak benzinnel megy: olaj is kell bele. A belseje meg csupa sorjás müanyag és tükrözödik a szürke müanyag a szélvédöben. A belsö kilincs a világ legrondább alkatrésze. A nulla kilométeres autó akkumulátora mellett találtam egy csavart. Lehet hogy nem is hiányzott sehonnan? Ez már nem fog kiderülni, mert eladtam.
Hibalista
- Alsó motortartó bak. (házilag kapott egy új alátétet+anyát)
- Fels? motortartó bak eltört.
- Néha megbolondult a m?szerfal, majd megjavult magától.
- Automata klima nem jegyezte meg, be volt-e kapcsolva utoljára a klíma.
-
-
Ide hordtam szervizbe
Citroen Pásztor.
Újra kellett szerelnem utána a fordulatszámméröt.
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Berlingo | Következő autója? | Ford Galaxy |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.3/10) |
