Lényege a kényelem!
Szöveges ítélet
Mindenképpen egyterű családi autót akartunk venni, de egyéb kiadásaink, meg a 2 gyerek miatt 2002-ben kizárólag a Picasso-ra tudtunk gondolni, minden egyéb hasonló kényelmes és tágas "versenytárs" legalább másfélszer ennyibe került volna - szerencsére! Ráadásul az összes kocsiba beülve (a luxus kategórián kívül) katasztrófálisan megvert a Picasso kényelmileg minden fapados sz*rt, nem sorolom fel a rengeteg klausztrofób érzést keltő konzervdobozt, amiből gondolkodási idő nélkül pattanok ki, amint tehetem: a Picasso-ból másképp, magasabbról látja ez ember a világot, és nem kell extrákra költenie, no meg státusz szimbólum felárat fizetni pusztán a kényelemért. Vittünk már szinte mindent a "kisbuszunkban", alkalmanként ajtót is ... elfér benne egy pár dolog. Javítás szempontjából a Picasso nem sokat fejlesztett műszaki ismereteinken, fogalmam sincs mi romolhat el benne, mert nem romlott még el semmi, csak sajnálni tudom azokat, akiknek rossz tapasztalatuk is volt vele, vagy költöttek rá. Ez az autó tényleg nem sportkocsi, de aki a kényelmet és tágasságot ilyen szinten ennyiért kaphatja meg, és azért nem értékeli, mert nem "pörög" a verda, vagy mert nincs benne fordulatszámmérő, az sürgősen vegyen ugyanennyiért egy konzervdobozt, amibe majd cipőkanállal száll be, és taposson bele a gázba, adjon bele apait, anyait!
Hibalista
- 1 db izzócsere, csak éves szervízelések
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 90000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 80 TDi | Következő autója? | Picasso vagy kényelmesebb fémszekér |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
