Kész átverés milliókért
Szöveges ítélet
Sok mindent nem lehet erről a kocsiról írni.Nekem egy dolog volt amit megszerettem benne, a formája. A felsorolt bosszantó apróságokon kívül nagy gondom nem volt vele.
Ez a motor nagyon kevés ehhez a kasztnihoz, egy kis emelkedő kifog rajta, mivel én nem ilyen helyen lakom ez nem tűnt fel csak amikor elmentünk egy hosszabb útra.
Az állandó zörgések, nyikorgások élvezetessé teszik az utazást, annak aki ezeket szereti, nekem nem tették azzá.
Sokan dícsérik, hogy milyen kényelmes.Hát nekem erről más a véleményem. A kormány csak fel-le irányban állítható. Egy magasabb ember mint pl. én ha azt akarja,hogy a lába kényelmesen elférjen akkor nem éri el a kormányt. Nem értem miért kellett a kormányt majdnem 45 fokban beleszerelni. Az ember csuklójában a szallagok rendesen igénybe vannak véve egy hosszú úton.
1300 km után rendesen fáj.
Átverés ez az autó mint minden francia.
Tudom már miért mondták, hogy ne vegyek francia kocsit, de nem is veszek soha többé.
Hibalista
- Könyöklő, anyósülés fejtámlája, gyári hangszórók hipergagyik, összeszerelés szintén, zörög benne minden mint egy lovasszekéren.Ja és 7000 km után a vezetőülés kotyog.
-
-
Ide hordtam szervizbe
Citroen Orbán Debrecen
Mindent megoldottak, készségesek voltak, arról nem tehetnek, hogy a citroen egy ipari hulladék.
Úgy néz ki a dolog, hogy sikerült megszabadulnom tőle.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 7500 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | Leon 1,6 Spirit | Következő autója? | Ford Focus II. |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.9/10) |
