Kényelmes, tágas tojás
Szöveges ítélet
Tehát megvettük. Nem kis meglepetésemre, mert francia autóval már megégettem a kezem (C3). Akkor azt mondtam (ismerőseim tapasztaltai alapján is), hogy többet európai, de főleg francia autóm sohasem lesz, és íme. :) Ami miatt a döntés reá esett az az ár érték arány. 3,5 mFt közelében sem találtunk hasonló méretekkel, motorizáltsággal és felszereltséggel rendelkező autót.
Belső: szép anyagok, kellemes belső tér. A digitális kijelző nekem jól olvasható, tetszetős. A műszerfal felső része ebben már (hál´istennek) sötétszürke így nem tükröződik a szélvédőben napsütésben. Eszméletlenül kényelmes üléspozíció a deréktámasz, +könyöklők nagyon jók. Hatalmas hátsó tér és csomagtartó, igényes anyagok vannak mindenütt. Vsizont a telefont nem lehet hová tenni, annak ellenére, hogy nagy és öblös, praktikus tárolók vannak mindenhol, de egyik sem alkalmas erre a célra. A zaj és hangszigetelés kiváló; ebben a kategóriában (sőt még feljebb sem) még nem utaztam ennél csendesebb autóban. Nem zörög nem nyöszög úgy néz ki össze van rakva rendesen (vagy ezt nem a polinéziai műszak szerelte :) ) Nagyon jó és könnyen lehajtható, kivehető - akár egyenként is - a hátsó üléssor --> hatalmas rakodótér nyerhető
Teljesítmény: elsőre nem voltam elájulva tőle, de a motor karakterisztikája nem a sportos, hanem a nyugodt vezetést részesíti előnyben. Meglepően alacsony fordulatszámtól lehet vele autózni, és viszonylag dinamikusan mozgatja az óriási (1300 kg) testet. Nem egy versenyautó, de a mindennapi használatra tökéletesen alkalmas, és ha pörgeti az ember akkor azért szedi a lábát. A fogyasztása méreteihez, teljesítményéhez képest baráti. Vegyesben 7,3-7,7 között van. Tiszta autópálya tartós 140 utazó (böszme nagy szembeszél) 8,3 szerintem kicsit lasabban 130 körül, meg a szél nélkül az is megvan 7,8-8 körül. Városban szintén 8 körül eszik.
Megbízhatóság: Na ez lesz az amitől kicsit tartok, bár talán ha az elektromos rendszer bírja (a C3-nál is ez volt a probléma) akkor a többi egységnek el kell mennie 100-150e körül különösebb hiba nélkül (így legyen), tovább meg úgysem szeretném használni.
Összességében úgy gondolom jó választás volt, nem csalódtam, bár majd min.60e után okosabb leszek :)
A kilométerek előrehaladtával jöhet majd a tényleges "verdikt"
Hibalista
- még semmi... szép is volna...
Ide hordtam szervizbe
citroen eger
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 2000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | ignis 1.5gs 4x4 | Következő autója? | passz |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
