A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara Picasso (1999)

Xsara Picasso 1.6 16v Tendance 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kényelmes, tágas tojás

Szöveges ítélet

Tehát megvettük. Nem kis meglepetésemre, mert francia autóval már megégettem a kezem (C3). Akkor azt mondtam (ismerőseim tapasztaltai alapján is), hogy többet európai, de főleg francia autóm sohasem lesz, és íme. :) Ami miatt a döntés reá esett az az ár érték arány. 3,5 mFt közelében sem találtunk hasonló méretekkel, motorizáltsággal és felszereltséggel rendelkező autót.
Belső: szép anyagok, kellemes belső tér. A digitális kijelző nekem jól olvasható, tetszetős. A műszerfal felső része ebben már (hál´istennek) sötétszürke így nem tükröződik a szélvédőben napsütésben. Eszméletlenül kényelmes üléspozíció a deréktámasz, +könyöklők nagyon jók. Hatalmas hátsó tér és csomagtartó, igényes anyagok vannak mindenütt. Vsizont a telefont nem lehet hová tenni, annak ellenére, hogy nagy és öblös, praktikus tárolók vannak mindenhol, de egyik sem alkalmas erre a célra. A zaj és hangszigetelés kiváló; ebben a kategóriában (sőt még feljebb sem) még nem utaztam ennél csendesebb autóban. Nem zörög nem nyöszög úgy néz ki össze van rakva rendesen (vagy ezt nem a polinéziai műszak szerelte :) ) Nagyon jó és könnyen lehajtható, kivehető - akár egyenként is - a hátsó üléssor --> hatalmas rakodótér nyerhető
Teljesítmény: elsőre nem voltam elájulva tőle, de a motor karakterisztikája nem a sportos, hanem a nyugodt vezetést részesíti előnyben. Meglepően alacsony fordulatszámtól lehet vele autózni, és viszonylag dinamikusan mozgatja az óriási (1300 kg) testet. Nem egy versenyautó, de a mindennapi használatra tökéletesen alkalmas, és ha pörgeti az ember akkor azért szedi a lábát. A fogyasztása méreteihez, teljesítményéhez képest baráti. Vegyesben 7,3-7,7 között van. Tiszta autópálya tartós 140 utazó (böszme nagy szembeszél) 8,3 szerintem kicsit lasabban 130 körül, meg a szél nélkül az is megvan 7,8-8 körül. Városban szintén 8 körül eszik.
Megbízhatóság: Na ez lesz az amitől kicsit tartok, bár talán ha az elektromos rendszer bírja (a C3-nál is ez volt a probléma) akkor a többi egységnek el kell mennie 100-150e körül különösebb hiba nélkül (így legyen), tovább meg úgysem szeretném használni.
Összességében úgy gondolom jó választás volt, nem csalódtam, bár majd min.60e után okosabb leszek :)
A kilométerek előrehaladtával jöhet majd a tényleges "verdikt"

Hibalista

- még semmi... szép is volna...

Ide hordtam szervizbe

citroen eger

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? ignis 1.5gs 4x4 Következő autója? passz
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara Picasso 1999 (2000 - 2007)

További ítéletek (215 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)