A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara Picasso (1999)

Xsara Picasso 2,0HDI 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Horror

Szöveges ítélet

Amikor működött nagyon tetszett, jó volt a fogyasztása és kényelmes autó volt.
A bajok a stabilizátor karokkal kezdődött, amiket 2-3 havonta lehetett volna cserélni. folytatódott egy gázolajszivárgással ami furcsa módon csak az elektromos berendezéseknél volt észlelhető. Minden elektromos vezeték tocsogott az üzemanyagtól. A komputerből kilehetett önteni az anyagot. Mehettem márkaszervizbe vagy maszekszerelőhöz senkisem tudott mitkezdeni a problémával. Ezután következett a motordiagnosztika lámpa jelzése. Mikor égvemaradt akkor csak alacsony fordulaton működött a motor. Leállításkor pedig tovább ketyegett. Később gázelvételkor leállt. Erre a problémára sem tudtak gyógyírt. A végén kicserélték a levegő tömegmérőt. Így mentem a családdal nyaralni külföldre, ahol aztán márkaszervizben kötöttem ki. Itt nagynyomásút cseréltek, ami350000Ft-bakerült. Hazajövetel után újra jelentkeztek a tünetek. Újra csere garanciában. Utána a kisnyomású állt meg, majd 8-9000 utánújra. Ezatán ékszíjtárcsát kellet cserélni. Újra furcsa dolgok következtek. Menetközben az önindító indító állásba kapcsolt. Kétszer kellet indítómotort cserélni. Ezután eladtam! A hibák okait sohasem tudták megállapítani!

Hibalista

- Első stabilizátorkarok kétszer, nagynyomásúszivattyú kétszer, üzemanyagelőmelegítő, tápszivattyú kétszer, főtengelyvégén lévő ékszíjtárcsa, önindító kétszer, akkumulátor melleti olvadóbiztosíték ami a kábellel egybe van építve.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2001
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 94000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 48000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Megán Következő autója? Toyota
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara Picasso 1999 (2000 - 2007)

További ítéletek (215 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)