Ha az élet CITROMOT adott, kérj hozzá tequila-t
Szöveges ítélet
A gépjárművet Svájcban vettem svájci kereskedőtől, leszervizelve és a szervizkönyvben leírtaknak megfelelően 88.500km-rel 2013.Júliusában.
Most 2014 December vége felé nyugodtan mondhatom hogy 1,5 éve használom.
Ez egy Citroënen Xsara Picasso 1.6 16v 110Le 2005.11 havi exclusive felszereltség
elől 283mm nagyobb tárcsafék gyárilag - hátul is tárcsafékes ezáltal
ESP és ASR is van benne, Elektromos ablakemelő elől - hátul, Esőérzékelős ablaktörlő, automatikus világítás kapcsoló, tempomat, tolatóradar
Szeretem mert praktikus, nagyon jól pakolható, hátsó üléseket is ki lehet venni így könnyedén lehet szállítani vele nagyobb tárgyakat, kényelmes a ki és beszállás az első ajtóknál a magas üléspozíció miatt, nem a földön ülsz mint egy sport autóban, csomagtartója viszonylag nagy és jól pakolható az osztható ülések miatt is. Családosoknak meg egy főnyeremény, főleg ha van gyerek is :)
Menetdinamikája:
Egészen jó amennyire egy 1.6 16v 110 Le motortól várható, német autópálya max sebességem 185km /h volt, lehet hogy lassan kipörgött volna még tovább de nem volt alkalmam megnézni, a fogyasztása már itt viszonylag botrányos 17-18 litert mutatott a pillanatnyi fogyasztás mérő...
Az átlag fogyasztása viszont meglepően KELLEMES!!!!!
konkrét adatok, 1250km, 108km/h ÁTLAGSEBESSÉGRE 8.8 l/ 100km a fogyasztás!!!!
Összegezve a fogyasztást kezdem azzal hogy mindenki a saját pénztárcájára hazudjon, nekem átlagosan 7.5 - 8 L a fogyasztása vegyesben számolva benzinből... :)
Szerviztapasztalatok is egészen frissek pár napja csináltattam meg a 120.000km nagy szervizet 115.000km-nél picivel hamarabb így jött ki a lépés.
Amiket vettem a lehető legnagyobb kedvezményekkel és MINŐSÉGI dolgokat:
-vezérlés csere kompletten vízpumpával (skf)
-hosszbordás szíj csere (generátort, klímát hajtja)
-4 gyertya
-olajszűrő, légszűrő, benzinszűrő, pollenszűrő
-motorolaj, szervóolaj, fékolaj, hűtőfolyadék, desztillált víz
-bal és jobb oldali kézifékbovden
-első féktárcsa betéttel (textar)
-szervó nyomás gomba
ez összesen kb: 130.000 Ft volt
amit tudtam és lehetett magamnak csináltam meg, amit meg nem azt szervizben, mérlegelve az időt és gyorsaságot, szakszerűséget (vezérlés csere), pl: ha fel van emelve a kocsi a fékolaj cserére akkor cseréljék is le ott a féktárcsát a betéttel együtt, ne én emelgessen krokodil emelővel otthon....
szak szervizben: vezérlés csere vízpumpával, hűtőfolyadék csere, hosszborsásszíj csere, diagnosztika, 30.000ft
autószerelőnél: fékolaj, féktárcsa, fékbetét csere, szervó nyomásgomba csere 10.000ft
összességében 170.000Ft ezt mindenki maga döntse el hogy egy nagy 120.000km es szerviz 1-2 plusz alkatrésszel sok vagy nem.
Hibalista
- klíma alsó tömítése kb: 1000ft volt az alkatrész + a klíma gáz (garanciálisan javították) - - Előző tulaj egy dagadt (nő) lehetett mert az ülése ki van / volt ülve így házilag javítottam meg szivacs pótlással. 0ft :) - - szervó nyomás gomba 9500ft
Ide hordtam szervizbe
Carmo Nyíregyháza
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Sz.Pisti Nyíregyháza autószerelő mester!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 88500 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 26500 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | BMW |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.4/10) |
