A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara Picasso (1999)

Xsara Picasso 1,6 HDI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Francia szutyok

Szöveges ítélet

Az autót a főnököm vette újonnan és csak arra használta hogy bejárjon vele az irodába dolgozni, zömében egyedül, autópályán leginkább, de sokkal többet járt az imádott mercedesével mint ezzel.
Aztán a sors úgy hozta hogy két évre belekényszerített. Először még örültem is neki, gondolván na ebbe aztán beférünk családostul.
Na beférni befértünk, főleg felfelé, mert elég magas a járgány, sőt hátul még a lábaknak is van hely. Az első üléseknek viszont olyan rövid az ülőlapja hogy 50 km-nél messzebre utazni fárasztó, pedig első ránézésre kényelmesnek tűnik. Aztán mikor elhelyezkednél benne akkor jön a végtelen feszengés, folyamatos fészkelődés, egyszerűen nem bírtam beállítani azt a pozíciót amiben tényleg kényelmesen érezném magam. Van lehajtható kartámasz is, de minek? Olyan rövid hogy szinte értelmetlen.
A motorja városban elég, sőt 130-al autópályán is használható, de ekkor már hangos, nemcsak a motor hanem a szélzaj is jelentős.
Hosszabb utak után összetörve éreztem magam, megkönnyebbülés volt kiszállni az autóból.
A hátsó üléseknek jobb az ülőlapja, cserébe a támla olyam meredek hogy a gyerekek is mindig gályarabnak érezték magukat, ha messzebre mentünk.
Mondjuk ezen okok miatt meg sem próbáltam pl az olaszországi nyaralást ezzel az autóval.
Annak ellenére hogy 10-12ezer kilométerenként olajcserét kapott, és folyamatosan babusgatva volt, a motor állandóan produkált valami meglepetést, leginkább télen. Egyszer autópályán hatalmas csörömpölésbe kezdett, mire levettem a lábam a gázpedálról, ekkor viszont egy nagy csattanással kilehelte a lelkét. Motorcsere után viszont folyamatos elektronikai hibák jöttek. 1-2ezer kilométerenként izzítógyertya hibakód, majd adagoló pusztulás, önindító halál, és ezek változatos kombinációi.
Az első ablakok elektromosak voltak, de folyton széthullott a mechanika. A klíma legalább megbízható volt, ezért egy idő után az ablakokat kitámasztottam egy léccel és innentől ha meleg lett az utastérben, már kapcsoltam is a légkondit.
A futóműve elég gatya, bár ez inkább a rettentően jó magyar úthálózatnak köszönhető. Ha valaki gátlót cseréltet akkor ne sajnálja a pénzt jó minőségű holmira.
A váltó olyan holtjátékkal bírt, amilyet anno a daciám sem tudott produkálni. Nyilván megkopott ennyi km után.
A gázpedál kb egy másodperc késéssel reagál a gázadásra, nem tudom hogy gyárilag ilyen vagy csak ez is a használattól lesz.
Összességében véve szerintem ez borzasztó, bár lehet hogy új korában frankó volt, ennyi idős korára már rettentően lepukkan. Láttam autót ami kétszer ennyit futott és fele ennyire nem lakódott le a használattól.

Hibalista

- önindító, adagoló, izzítógyertyák, összes lengéscsillapító, kormánymű, ablaktörlő motor, ablakemelő folyton, központi zár, ülésállító mechanika, meg még rengeteg apró de annál bosszantóbb elektronikai hiba, komplett motor

Ide hordtam szervizbe

Cég saját szerelője, aki nem olcsó de legalább lassú, mindezek ellenére becsületes munkát végez.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2002
Kényelem (3) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 200000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 150000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? 6
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara Picasso 1999 (2000 - 2007)

További ítéletek (215 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)