Francia kényelem - NDK min?ség - Svájci költségek
Szöveges ítélet
Jó tulajdonsága: felhasználóbarát helykínálat és variálhatóság. Bármennyire is utálom, még mindig hazahozott. Maga a motor (elektronika nélkül!) kifejezetten bírja a strapát.
Rossz tulajdonságok: A slusszkulcsról lelógó más kulcsok idegesít?en beleérnek a térdkalácsomba. Egy ütközés esetén tuti felnyársalna! (minek n?ttem 185-re) Az üléstámla állítás után még reccsen egyet, mikor elfoglalja valódi pozícióját.
Utastérben az akksi - a vezet? ülés alatt!!! Az elektromos ablakok felhúzás után még nyikorognak pár percig - ezt meggyorsítja az ablak ütlegelése. Nagyon gáz a "m?szerfal" - idióta Franciák!!!
Nekem túl lomha ez a gép. Nehezen gyorsul 100-ról - addig sem túl meggy?z? - és már 174-t?l csak szerencsés körülmények között hajlandó 188-ig felkúszni. Olyan igazi lendkerekes fajta.
Aki ilyet vesz és nem hétvégi (családi kirándulós) autónak használja, az készüljön a folyamatos - havi/kéthavi - szervízre. Másfél év = másfél millió Ft. EZ NEM VICC!!! És a tankolást nem is említem.
Hibalista
- klíma vezérlés, gyújtás, teljes kipufogó rendszer, kp.-i zár távirányító, valamilyen szelep (brg?) a motor oldalán, motorvezérlés még most is hibás - de hogy pontosan mi, azt a szervíz sem akarja megmondani.
Ide hordtam szervizbe
Citroen M5, Citroen Kanizsa
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Citroen Zalaegerszeg
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 103000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 200000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Passat 1.8 | Következő autója? | BMW 530d vs. 330xd |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.5/10) |
