Félszemű francia császár
Szöveges ítélet
Cégesként sokat jártam vele, de csak egyszer romlott el útközben, amikor elszakadt a kuplungbowden. Elöl kényelmetlen az ülés, illetve nagyon nehezen tudtam úgy beálllítani, hogy ne kelljen fészkelődni. Pedig volt egy pár autóm. Hosszú utakon nem volt kényelmes pihenő nélkül. Motorja kevés volt és pörgetni kellett, hogy menjen, de normális napi használatra elég. országúton jobban fogyasztott, városban 11 is volt. Ami nem tetszett az a futómű. Nagyon instabil többször sikerült vele megpörögni, csak a rutin segített. Utána Corolla Versót vezettem hasonló km-t ég és föld a menetbiztonság és stabilitás. Nagy benne a hely és a csomagtartó, ebben veri a Toyotát. Az egérmozit szokni kell, hiányzott a fordmérő. Váltója franciához képest jó.
Árát nem tartja a folyamatos akciók miatt egyik Citroen sem.
Hibalista
- Alapvetően jó volt a franciákhoz mérten. Lengőkar kompletten 2x, de jó bele a Berlingóé és akkor lehet külön cserélni a szilentet és nem kerül 100.000 Ft-ba. Kuplungbowden 1x. Egyszer álló helyzetben elengedte az olajat valami dugő miatt. A végén eszegette az olajat (kb 160000km után),de nem volt vészes.
Ide hordtam szervizbe
Citroen Sípos Érd
Ha összehaverkodik az ember a szervizesekkel, rendben van. Drágák az alkatrészek összevetve a német autókkal (VW, Audi, Skoda)
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 190000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Astra 1,7 D | Következő autója? | Toyota Corolla Verso D |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
